Er det fostervandet der siver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

onlyme

Jeg har for kort tid siden været med min søn i bad,.
Så lige med et mens jeg er ved at vaske hans hår føltes det som om der var noget der sprang i min skede, også begyndte det ellers at svi, jeg var nød til at bruse ''den'' da det sveg en del,.! Tænkte straks at det evt var slimproppen men kunne ikke få øje på noget brunligt rødligt eller guligt så smed hurtigt den tanke, og jeg er også sikker på den gik for en uge siden,.!
Jeg tænkte så ikke rigtig mere over det, men igen kort efter føltes det som om jeg skulle tisse lidt, så det valgte jeg nu altså lige at gøre, da min søn ikke kunne være derinde alene og faderen ikke reagerede på mit kald,. Så jeg ''tissede'' meget lidt, og jeg kiggede igen om der skulle være kommet noget andet ud,. Men igen helt blank på fliserne, og derefter begyndte det så at svige igen skete en 3 gange på godt et kvarter,.! Men kun første gang det føltes som om det SPRANG UD,.!

Syntes i det lyder som vandet der siver,?
Eller ville i tro det er blærebetændelse,?

Med min søn fik jeg taget vandet så jeg aner intet om hvordan det ''føltes'',.!

Håber på svar fra jer kloge ''kvinder''
På forhånd tak,.

Julia 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

dukke

onlyme skriver:

Jeg har for kort tid siden været med min søn i bad,.
Så lige med et mens jeg er ved at vaske hans hår føltes det som om der var noget der sprang i min skede, også begyndte det ellers at svi, jeg var nød til at bruse ''den'' da det sveg en del,.! Tænkte straks at det evt var slimproppen men kunne ikke få øje på noget brunligt rødligt eller guligt så smed hurtigt den tanke, og jeg er også sikker på den gik for en uge siden,.!
Jeg tænkte så ikke rigtig mere over det, men igen kort efter føltes det som om jeg skulle tisse lidt, så det valgte jeg nu altså lige at gøre, da min søn ikke kunne være derinde alene og faderen ikke reagerede på mit kald,. Så jeg ''tissede'' meget lidt, og jeg kiggede igen om der skulle være kommet noget andet ud,. Men igen helt blank på fliserne, og derefter begyndte det så at svige igen skete en 3 gange på godt et kvarter,.! Men kun første gang det føltes som om det SPRANG UD,.!

Syntes i det lyder som vandet der siver,?
Eller ville i tro det er blærebetændelse,?

Med min søn fik jeg taget vandet så jeg aner intet om hvordan det ''føltes'',.!

Håber på svar fra jer kloge ''kvinder''
På forhånd tak,.

Julia 37+4

Prøv og ring til FG

Anmeld

27. juni 2012

smutti1975

blærebetændelse føltes sådan ved mig

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

dukke skriver:

Prøv og ring til FG

Åh ja,.
Jeg har godt overvejet det lidt,. Ville bare lige se om der ikke var nogle af jer ''kloge'' her inder der lige vidste hvad det var ;-)
Hehe,.
Ved du om man får veer med det samme når det begynder at sive ?

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

smutti1975 skriver:

blærebetændelse føltes sådan ved mig

Her plejer det at svi, men ikke komme ''springende'' ;-)
Men tænkte også selv om det kunne være det, er bare ikke mere end nogle dage siden jeg fik taget en test, og den viste overhovedet ingen tegn på blærebetændelse,.!
^ Kan det godt udvikles så hurtigt,.?

Anmeld

27. juni 2012

wamse

onlyme skriver:

Åh ja,.
Jeg har godt overvejet det lidt,. Ville bare lige se om der ikke var nogle af jer ''kloge'' her inder der lige vidste hvad det var ;-)
Hehe,.
Ved du om man får veer med det samme når det begynder at sive ?

Det gør man ikke, og jeg gik i 5 dage med sivende fostervand ved min første. Men ring der ind og forhør dig

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

wamse skriver:

Det gør man ikke, og jeg gik i 5 dage med sivende fostervand ved min første. Men ring der ind og forhør dig

okay
Det var da alligevel nogle dage :s
Tak for svar, ser lige tiden lidt an,. Ellers må de få mig i røret

Anmeld

27. juni 2012

smutti1975

det kn komme hurtigt - dene ene af gange jeg havde det startede det faktisk med jeg slet ikke kunne holde mig, så det kom i bukserne bare en lille lille smulde men om man kan kalde det springende ved jeg ikk.

nok lettest t ringe til fg - de kan vel også ret hurtigt sige om det evt er blærebetændelse

Anmeld

27. juni 2012

wamse

onlyme skriver:

okay
Det var da alligevel nogle dage :s
Tak for svar, ser lige tiden lidt an,. Ellers må de få mig i røret

Ja de ville ikke tro på mig fordi jeg var så ung dengang.Min egen JM sendte mig også der ind, for da hun undersøgte mig, så væltede fostervandet ud, men de sendte mig hjem igen Det endte så med at han var ret påvirket af det Det var en rigtig ærgelig oplevelse for mig

Anmeld

27. juni 2012

Annana89

Må der ikke kun gå 24 fra vandet er gået til fødslen helst skulle gå igang da baby ikke kan tåle og ligge derinde længere uden vand på grund af det pres der opstår?!

Med mindre det selvf. Kun er den første hinde. Sårn har jeg i hvert fald forstået det. I min "brochure" fra FG står der man skal ringe hvisvandet er  gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.