hvor finder i det med skat henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

bette

vil også se:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Anna-Rosa

Ja det kan jeg fortælle for jeg var jo helt fyr og flamme da de andre begyndte at skrive om det...
www.skat.dk
Indtast cpr og kode (ved ikke om du kan komme ind uden koden??)

Hæj ..er lige nødt til at fortælle dig at jeg følger med inde på mm, og du er bare for tosset..-Hold kæft hvor har jeg grinet af dig idag..."bøh! der var du" Harh harh...

Anmeld

10. marts 2008

bette

Anna-Rosa skriver:

Ja det kan jeg fortælle for jeg var jo helt fyr og flamme da de andre begyndte at skrive om det...
www.skat.dk
Indtast cpr og kode (ved ikke om du kan komme ind uden koden??)

Hæj ..er lige nødt til at fortælle dig at jeg følger med inde på mm, og du er bare for tosset..-Hold kæft hvor har jeg grinet af dig idag..."bøh! der var du" Harh harh...

haha ja jeg kan sku ik lade være.. morer mig bare;) synes det er total komiske..
har siddet og skrald grinet mens mikkel bare har kigget på mig som var jeg sindssyg. heh

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

GID jeg havde de evner..mig irreterer det bare...KAN da ikke forstå hvordan fanden man kan blive ved med at koge suppe på nuk og niks derinde..

Anmeld

10. marts 2008

bette

Anna-Rosa skriver:

GID jeg havde de evner..mig irreterer det bare...KAN da ikke forstå hvordan fanden man kan blive ved med at koge suppe på nuk og niks derinde..

har også undret mig meget.. fatter det heller ikke. men så på den anden side kan jeg simpelthen ikke lade være at grine.. måske jeg bare er let til latter idag.. gør det heller ik nemmere når mikkel kommer ormene hen over gulvet ved siden af mig og smutter ud i køkkent mens han griner højlydt..
sidder bare og tænker hva skete der der.. 8D

men jo vil give dig ret.. synes det er sygt folk skal ødelægge det sådan derinde..

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Ja det er helt ude i hampen...

Anmeld

10. marts 2008

ka li ja

SKAL MAN FØRST HA ET BREV FØR MAN KAN GÅ IND OG TJEKKE??????

eller hva gør man????

Anmeld

10. marts 2008

sttina

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [blå]SKAL MAN FØRST HA ET BREV FØR MAN KAN GÅ IND OG TJEKKE??????[/blå] eller hva gør man????[/citat] Kommer an på om du har lavet dig en personlig kode.. For den gælder fra år til år.. Ellers skal du vente til du får et brev med adgangskode.. Eller måske det der digital signatur som jeg ikke har en skid forstand på :'( Et lille tip er at lave samme kode som til sin netbank, så ved man at når det har noget med penge at gøre så er det den kode det drejer sig om... Det lærte jeg på den hårde måde sidste år, hvor jeg måtte vente *G* Sttina med ca 2 kg tilbage i skat og manden som skal have det dobbelte.. Hurra for fælles økonomi :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.