Autostole: Cybex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
621 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

mth1987

Cybex autostol sælges. Alt stoffet kan tages af og vasket og er selvfølgelig ny vasket ved salg. Skriv pb med mail hvis det har seriøs interesse. Billeder er på mobilen så kan ikke lægge dem op her nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

crille

mth1987 skriver:

Cybex autostol sælges. Alt stoffet kan tages af og vasket og er selvfølgelig ny vasket ved salg. Skriv pb med mail hvis det har seriøs interesse. Billeder er på mobilen så kan ikke lægge dem op her nu.

Kan ikek lige se hvordan jeg sender privat besked.. 

Hvor i landet bor du? 

Hvilken model er det? 

Anmeld

9. juli 2012

mth1987

crille skriver:

Kan ikek lige se hvordan jeg sender privat besked.. 

Hvor i landet bor du? 

Hvilken model er det? 

Du ska ind på min profil jeg bor i Sorø (vestsjælland) uuh ka sørme ikke huske hvad modellen hedder.

Anmeld

17. juli 2012

Christina.78

Hvilken vægtklasse er det til og har du et billede??

Anmeld

17. juli 2012

mth1987

Christina.78 skriver:

Hvilken vægtklasse er det til og har du et billede??

Men det er en 9-36 mdr men hvis du lige skriver igen i morgen eftermiddag får jeg lige undersøgt og taget billeder

Anmeld

18. juli 2012

Christina.78

mth1987 skriver:

Men det er en 9-36 mdr men hvis du lige skriver igen i morgen eftermiddag får jeg lige undersøgt og taget billeder

Har været i zoo idag men du må gerne tage billede og finde ud af det andet  her engang

Anmeld

23. juli 2012

mth1987

Christina.78 skriver:

Har været i zoo idag men du må gerne tage billede og finde ud af det andet  her engang

hej jeg beklager meget jeg ikke har skrevet før. har et bryllup her om 14 dage så der er bare været så meget at se til

men hvis du skriver din mail eller mobil nr evt som pb så sender jeg billeder med det samme

Anmeld

23. juli 2012

mth1987

her er et link til autostolen, skriv mail eller mobil nr for billed af den jeg har stående.

http://www.babytorvet.dk/shop/cybex-solution-x-2312p.html

Anmeld

23. juli 2012

Christina.78

mth1987 skriver:

hej jeg beklager meget jeg ikke har skrevet før. har et bryllup her om 14 dage så der er bare været så meget at se til

men hvis du skriver din mail eller mobil nr evt som pb så sender jeg billeder med det samme

tak har kigget link og springer fra..har fundet ud af jeg vil have en 9-36 med h sele istedet

Anmeld

23. juli 2012

mth1987

Christina.78 skriver:

tak har kigget link og springer fra..har fundet ud af jeg vil have en 9-36 med h sele istedet

Okay bare i orden og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.