Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Cybex autostol sælges. Alt stoffet kan tages af og vasket og er selvfølgelig ny vasket ved salg. Skriv pb med mail hvis det har seriøs interesse. Billeder er på mobilen så kan ikke lægge dem op her nu.
Cybex autostol sælges. Alt stoffet kan tages af og vasket og er selvfølgelig ny vasket ved salg. Skriv pb med mail hvis det har seriøs interesse. Billeder er på mobilen så kan ikke lægge dem op her nu.
Kan ikek lige se hvordan jeg sender privat besked..
Hvor i landet bor du?
Hvilken model er det?
crille skriver: Kan ikek lige se hvordan jeg sender privat besked.. Hvor i landet bor du? Hvilken model er det?
Hvilken vægtklasse er det til og har du et billede??
Christina.78 skriver: Hvilken vægtklasse er det til og har du et billede??
mth1987 skriver: Men det er en 9-36 mdr men hvis du lige skriver igen i morgen eftermiddag får jeg lige undersøgt og taget billeder
Men det er en 9-36 mdr men hvis du lige skriver igen i morgen eftermiddag får jeg lige undersøgt og taget billeder
Har været i zoo idag men du må gerne tage billede og finde ud af det andet her engang
Christina.78 skriver: Har været i zoo idag men du må gerne tage billede og finde ud af det andet her engang
hej jeg beklager meget jeg ikke har skrevet før. har et bryllup her om 14 dage så der er bare været så meget at se til
men hvis du skriver din mail eller mobil nr evt som pb så sender jeg billeder med det samme
her er et link til autostolen, skriv mail eller mobil nr for billed af den jeg har stående.
http://www.babytorvet.dk/shop/cybex-solution-x-2312p.html
mth1987 skriver: hej jeg beklager meget jeg ikke har skrevet før. har et bryllup her om 14 dage så der er bare været så meget at se til men hvis du skriver din mail eller mobil nr evt som pb så sender jeg billeder med det samme
tak har kigget link og springer fra..har fundet ud af jeg vil have en 9-36 med h sele istedet
Christina.78 skriver: tak har kigget link og springer fra..har fundet ud af jeg vil have en 9-36 med h sele istedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128