Autostole og måske klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Så har vi købt bil nummer 2 og det blev en lille Peugeot 107 

Nu skal vi have købt to nye autostole til børne, men hvilken autostole kan være i den bil? Vi skal have en 9-18 kg og 9-36 kg. I vores anden bil har vi Römer King Plus 9-18 kg og Römer Kid Plus 9-36 kg. 

Hvis det er muligt så har vi overvejet at finde en klapvogn der kan være i bilen, men den er jo meget lille. Vi har overvejet at få anhænger træk på så kan stellet hænge der. Så kender i nogen små klapvogne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Nu skal vi have købt to nye autostole til børne, men hvilken autostole kan være i den bil? Vi skal have en 9-18 kg og 9-36 kg. I vores anden bil har vi Römer King Plus 9-18 kg og Römer Kid Plus 9-36 kg. 

Hvis det er muligt så har vi overvejet at finde en klapvogn der kan være i bilen, men den er jo meget lille. Vi har overvejet at få anhænger træk på så kan stellet hænge der. Så kender i nogen små klapvogne? 

I kan have hvilke som helst autostole deri vil jeg mene..

I kan nok bare ikke have 3, men det er vidst heller ikke helt meningen..

hvilken klapvogn der kan være deri, det aner jeg virkelig ikke..

Anmeld

27. juni 2012

LinLin

Jeg har en Suzuki alto - det er vist samme str ;-)
Vi har en Rømer King og en recaro et eller andet (9-36 kg)

Vores klapvogn er brio Sing og den kan være i bagagerummet!
Men jeg har også anhængertræk til hvis vi skal have andet med - så kan klapvognen være bagpå :-)

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay  Der er kun to seler bag i og hvis der var 3 var det hvis 3 meget små personer der skulle sidde der og der vil aldrig kunne være 3 autostole i den.

Vil lige kig lidt på brio sing, vi har faktisk overvejet at købe en shopper som kan være i min bil også en god klapvogn som vi kan bruge hvis vi køre i den anden bil. 

Anmeld

27. juni 2012

Lenats31

Anonym skriver:

Den bil kender jeg som min egen bukselomme har selv haft den

Vi havde en billig foldeklapvogn med liggefunktion, svinghjul - som en større klapvogn - bare meget mere kompakt. Den lå fast i bagagerummet. Jeg er desværre ikke meget bevendt mht. navnet.

Af autostole har vi haft Römer Kidfix 15-36 kg og Fair G 0/1 (Bimbofix) bagudvendt med isofix til 18 kg uden problemer (også uden pladsproblemer foran)

Skulle vi på langtur, blev barnevognskassen foldet helt sammen og lagt sammen med hjulene i bagagerummet. Stellet røg op på taget i vores tagbagagebærge fra Thule sammen med vores tøj osv.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har kigget på nogle forskellig klapvogne og ville høre om der er nogen af jer der kender dem og ved om de kan være i bilen.

http://www.bilka.dk/boern/babyudstyr/barnevogne/hauck-turbo-disney-klapvogn--66636800000(purchase_other_ds)

Nuna Pepp paraply klapvogn fra babysam.

Quinny Zapp Xtra fra babysam. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.