Hej

Håber virkelig der er nogen der har oplevet noget lign. Som kan hjælpe.
Vores søn på 2 år, har altid været meget sensetiv og søvn har været en by i Rusland.
Men for 4 mdr siden, begyndte det at fungere og han virkede til at håndter stimuli bedre, så vi startede i legestue og det hele virkede mere lyst og han rykkede sig rigtig meget

Men fra den ene dag til den anden, blev middagsluren en kamp.
Og i mandags skreg/græd han så meget at han brækkede sig ud over det hele

Tirsdag gentog det sig, der gik blot kun 2 min fra han havde puttet og vi havde læst bog, til han var helt deroppe og brækkede sig igen,det endte med han faldt i søvn i mine arme.
Om aften skulle far putte men, han kunne simpelthen ikke få ham i seng, da han ville have mor og han skreg og skreg( far, putter om aften, da det er såmlidt han er hjemme og hvis jeg gør det for meget nægter han pure at blive puttet af far og en gang i mellem er det rart at kunne tage afsted inden han er kommet i seng, når jeg en sjælden gang tager ud)
Jeg endte med at gå der ind da jeg ikke kunne bære det. Han stod ved døren og var helt opløst i tåre. Men faldthurtigt til roog kravlede op i sin seng hvor vi krammede og sagde godnat. Men hver gang han næsten sov lå han og små græd mor ikke gå, mor ikke gå.
I dag til middagsluren, begyndte han allerede at græde da jeg sagde han skulle sove og selvom jeg holder om ham og trøster endte det igen i opkast og gråd.
1t 20min senere og en masse forsikring om at jeg ikke vil gå, faldt han i søvn i mine arme, han har allerede været vågnet grædene 3 gange hvor jeg har aede og forsikret ham om jeg stadig er her.
Det er ikke første gang vi har været igennem lign. perioder, men det er første gang han har brækket sig
Jeg kan slet ikke klare han bliver så ulykkelig og dårlig.
Han gør det ikke bevidst, det virker mere som en fysiskreaktion på den meget voldsomme gråd.
Han har brug for søvnen. Og vi har droslet ned for de daglige aktiviteter.
Hvis andre har oplevet lign, hvad gjorde iog hvor længe stod det på?