Hej piger bliver simpelthen nødtil at dele dette med jer.
Isabella er 13 mdr og har ikke rigtig noget sprog endnu, andet end nogle lyde hvor vi ved hvad hun vil.
(skal lige siges at hun er begyndt at stikke hendes fingre op i næsen hvorefter hun putter fingeren i munden

)
Nå men her til morgen sad vi sofaen og så tegnefilm indtil hun skulle i vs. Hvor hun så begynder og stikke hendes fingre op i næsen. Hvor hun så vender sig rundt og strækker armen ud imod mig og siger lyden som hun plejer når hun vil have vi skal smage, hvor jeg så sige nej tak Isabella. Hun vender sig om igen og piller videre.
Pludselig vender hun sig om igen og kigger på mig hvor hun så stikker fingren op i hendes næse igen og før jeg når at reagere på det er hendes finger i munden på mig

hahahahaha jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine. For hvad pokker foregår der inde i den lille piges hovede.

Nu har jeg flere gange skulle stå model til at hun har stukket fingrene op i næsen på mig. Og har mane sår i næsen pga dette .Men at hun ligefrem er nået til punkt at hun synes at hendes mor skal smage en bussemand havde jeg ikke lige set komme hahahahaha
Anmeld