Jeg synes nu her det begynder at føles meget ubehageligt forneden, og det føles som om den bette bore sig ned og bare sparker alle vejne, slet ikke en dejlig følelse... har rigtig mange plukveer, og igår fik jeg virkelig ondt i min mave, ikke smerter af plukveerne men i min mave... er det tegn på noget eller bare at den er ved at gøre sig klar... har 30 dage tilbage ca.... og må da indrømme at jeg bliver en smule paranoid, altså tænk nu hvis man føder før tid, har jeg ikke prøvet før... Jeg har en datter på 15 mdr, og jeg kan godt mærke at jeg ikke kan løfte så meget på hende, og at jeg bare har ondt hele tiden dagen lang, uanset havd jeg så laver, slapper af eller har siddet, så er jeg øm, og ja har den der mærkelige fornemmelse som jeg ikke synes jeg har haft før.
synes I jeg skal pakke og gøre alt klar i bilen, nu hvor man er så tæt¨på efterhånden, og har det som jeg har det, bare så man er sikker på hvis nu noget skulle gå igang at man så føler sig klar og bare kan køre, eller er det for tidligt? Tænkte at det ville være meget smart at havde tasken til den lille i bilen, og evt autostolen også, så hvis man nu også er ude eller på weekend tur at man føler sig garderet....
Hvad siger I???
Er lidt bekymret...
Klem
Anmeld