nogen der har prøvet sent positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

siw84

ja som overskriften lyder, er der så nogen der har prøvet at deres mens. ikke kom men testede negativ og senere testede positiv? altså testede positiv sent?

hvis ja, hvor lang tid efter du skulle have haft din mens. testede du så positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mor til Ella

siw84 skriver:

ja som overskriften lyder, er der så nogen der har prøvet at deres mens. ikke kom men testede negativ og senere testede positiv? altså testede positiv sent?

hvis ja, hvor lang tid efter du skulle have haft din mens. testede du så positiv?

Testede positiv i uge 8 og i de 8 uger havde jeg også mens en enkelt gang ca uge 5....

Anmeld

27. juni 2012

siw84

Mor til Ella skriver:

Testede positiv i uge 8 og i de 8 uger havde jeg også mens en enkelt gang ca uge 5....

hold da op det var længe jeg er "kun" 1 uge over tid men ingen positiv test og der er overhovedet ingen tegn på mens

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

siw84 skriver:

hold da op det var længe jeg er "kun" 1 uge over tid men ingen positiv test og der er overhovedet ingen tegn på mens

En uge over er det også lidt tidligt at teste og så blir man så utålmodig

Anmeld

27. juni 2012

siw84

Mor til Ella skriver:

En uge over er det også lidt tidligt at teste og så blir man så utålmodig

Da jeg ventede min søn testede jeg tydeligt positiv allerede på 2 dagen og det har jeg gjort en gang tidligere før også det der undre mig mest er at min mens ellers aldrig før er udeblevet. Den har været meget punktlig men vi må se tiden an..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.