Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
siw84 skriver: ja som overskriften lyder, er der så nogen der har prøvet at deres mens. ikke kom men testede negativ og senere testede positiv? altså testede positiv sent? hvis ja, hvor lang tid efter du skulle have haft din mens. testede du så positiv?
ja som overskriften lyder, er der så nogen der har prøvet at deres mens. ikke kom men testede negativ og senere testede positiv? altså testede positiv sent? hvis ja, hvor lang tid efter du skulle have haft din mens. testede du så positiv?
Testede positiv i uge 8 og i de 8 uger havde jeg også mens en enkelt gang ca uge 5....
Mor til Ella skriver: Testede positiv i uge 8 og i de 8 uger havde jeg også mens en enkelt gang ca uge 5....
siw84 skriver: hold da op det var længe jeg er "kun" 1 uge over tid men ingen positiv test og der er overhovedet ingen tegn på mens
hold da op det var længe jeg er "kun" 1 uge over tid men ingen positiv test og der er overhovedet ingen tegn på mens
En uge over er det også lidt tidligt at teste og så blir man så utålmodig
Mor til Ella skriver: En uge over er det også lidt tidligt at teste og så blir man så utålmodig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128