Frøken Christiansen skriver:
Har de ting vi skal købe og bestille her har dog ikke priser på da jeg ikke helt ved det endnu.
Men:
Kjole
Sko
Brudebuket
Frisør
Jakkesæt
Skjorte
Slips
Sko
Blomst til skulderlommen x 4
brudgom, bestman, brudens far, grommens far)
Transport til og fra kirken
Lokale
Drikkevarer
Pynt + duge
Mad
Slik
Musik ( en spillemand john som min kæreste kalder det

Hotel
Fotograf
Ringe
Frimærker
Barnepige
Servering/køkkenhjælp
Bryllupsrejse ( vi tager så børnene med)

Med de ting du har skrevet, lyder det i mine ører, som om det bliver en del dyrere end det, I indtil videre har sparet op. Men det kommer jo meget an på, hvor mange gæster der kommer og hvilken mad I kunne tænke jer. 
Vi skal giftes til september, og vi bliver ca. 50 personer. Alene stedet der står for ALT kommer til at koste ca. 35.000 kr. Vi har valgt at betale os fra alting mht. opdækning, mad, drikkelse, servering osv, så det er en ret dyr post.
Vi vil ikke have en spillemand, men pianist til middagen og band om aftenen, så det løber op i 10.500 kr.
Tøjet ligger på ca. 10.000 kr.
Der er hvid kjole, fint jakkesæt, brudebuket, fotograf (dog kun portrætter efter vielsen), bryllupskage osv., til gengæld genbruger vi vores forlovelsesringe, lejer ikke hotel, naboen passer vores datter, vi kører i egen bil og der er ingen bryllupsrejse lige nu.
Vi lander nok på omkring 65.000 kr. for det hele, så det er forholdsvis dyrt i forhold til, hvad man kunne gøre det til. Men lige den dag vil vi ikke have et almindeligt forsamlingshus og skulle ordne en masse selv, vi vil gerne have kanon musik og lækkert tøj, så vi bruger meget på de poster, men sparer så til gengæld sådan noget som transport væk, da det ikke siger os så meget. Og vi vil begge bare gerne hjem i vores egen seng. Og sådan er vi jo så forskellige 
Ved ikke om du kan bruge det, men det er sådan vi gør.