Tegn på at fødslen nærmer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.061 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hvilke tegn havde i på at fødslen var på vej udover de klassiske tegn som vandafladning, tegnblødning og veer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

B&J

ingen....

jeg havde heller ikke tegn på jeg var gravid ud over min mens ikke kom også i 14dage havde jeg hammer ondt i mine bryster det var det

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar. Vildt nok at du ingenting har mærket. Det synes jeg alligvel hører til sjældrnhederne men dejligt for så har du jo heller ikke døjet med kvalme osv tænker jeg  

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

projekt-ønskebarn skriver:

Hvilke tegn havde i på at fødslen var på vej udover de klassiske tegn som vandafladning, tegnblødning og veer? 

Jeg vil sige mavepine,.!
Jeg havde selv ''ondt'' i maven med Benjamin enden fødslen, og kan læse mig til jeg ikke har været den eneste,.!;-)

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar . Har faktisk selv læst at flere har haft dårlig mave op til fødslen samt influenza agtige symptomer. 

Anmeld

27. juni 2012

onlyme

Tak for dit svar . Har faktisk selv læst at flere har haft dårlig mave op til fødslen samt influenza agtige symptomer. 

Ja lige præcis sådan en underlig følelse :-)
Og det var da bestemt så lidt <3

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Uhhh jeg er så spændt på hvad, hvordan og hvornår. Ih er ikke god til ikke at kunne forberede mig så jo mere jeg ved om tegn dets mere tryg føler jeg mig . Er Idag 36+2 

Anmeld

27. juni 2012

sofiell89

havde diare 24 timer før veerne kom, og ekstreme (i mit hoved) mens smerter. Men det er nok svært at bedømme for mig der aldrig har haft mens smerter. Men ellers kunne jeg "mærke" det psykisk.
Jeg ringede til min far fredag eftermiddag og spurgte hvor han var henne i weekenden, hvis jeg nu skulle føde (han skulle med). natten til lørdag startede veerne, og jeg fødte 5 dage før tid..

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

ingen  

fik bare pludselig meget smertefulde veer hehe  

Anmeld

27. juni 2012

DitteFisk

Jeg var meget ernergisk dagen inden Havde sådan en trang til at lave noget! Hvorimod jeg ofte bare havde trang til -ingenting- fordi jeg var så stor men jeg tog med en veninde i Bilka og vi gik derude i timevis.. om natten fik jeg så veer. Jeg var kun i tvivl ved de første par veer men var ret hurtigt klar over det, da de var regelmæssige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.