Hvad gør dog nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

M&N

Godmorgen skønne tøser

Igår fandt jeg jo ud af jeg var gravid, en rigtig ønskebaby 

Jeg havde en MA i december 2011, og vi prøvede i 3-4 måneder, men så begyndte min mens at blive skæv og uregelmæssig og vi skød det lidt til siden, da jeg troede jeg ikke kunne blive gravid og vi skulle flytte osv.

Jeg tænkte så at jeg kunne melde mig ind på Niels Brock på den udd. jeg gerne ville ind på, er så også kommet ind på den pr. 13 august. Har så nu fundet ud af jeg er gravid, selvf, er det ikke en 100% planlagt baby, da vi jo havde sat det lidt på pause, men nu er  jeg gravid og jeg glæder mig 

Men hvad så nu? Jeg er ca 5-6 uger henne, aner ikke hvor meget ca, da min mens er uregelmæssig .. 

Jeg skal starte d. 13 august, der er et forløb der hedder 1 år, (butiksmedhjælper) og jeg vil uddanne mig som salgsassistent, som man kan tage efter det første grundforløb. Altså i alt 2 år.

Vi havde tænkt at starte i september så det passede med jeg kunne tage det sidste grundforløb efter endt barsel, men er jo gravid nu, med ca. termin i feb?

Hvis jeg har et vellykket NF som jeg måske kan nå inden skolestart, skal jeg så melde mig ud, eller hvad kan skolen evt. tilbyde mig? 

PLEASE, hjælp  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mulle73

Synes du skal ringe til skolen og høre. Det er med garanti ikke første gang de får det spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.