kan jeg gaa i skole og amme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Tvillingemor80

Yurie skriver:

nej men her hvor jeg er det sådan. Hun startede på arbejde i marts, da drengene var 4måneder

ja det kunne jeg så godt nok ikke tænke mig, havde jeg haft muligheden havde jeg gået hjemme med dem til de var 2 år - og så gået til rytmik, legestue mm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

TNBC

Tvillingemor90 skriver:

ja det kunne jeg så godt nok ikke tænke mig, havde jeg haft muligheden havde jeg gået hjemme med dem til de var 2 år - og så gået til rytmik, legestue mm

vi har virkelig luksus i Dk

Anmeld

27. juni 2012

Tvillingemor80

Yurie skriver:

vi har virkelig luksus i Dk

Tjaaa jeg gik 4 mdr uden indkomst fordi jeg ikke synes de var klar..

Der er jo nogle lande hvor kvinder går hjemme i 2 år..
Men jo der er da også lande hvor de går kortere tid..

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

hvis du føler at det kan du godt så syntes jeg du skal gøre det. du kan sagtens opbevare modermælk i køleren som andre har skrevet... uden problemer.. 

Ens liv går altså ikke i stå når man får baby. og når baby er 3 mdr gammel så trænger man altså også til at komme afsted...

Da min dreng var 3  mdr gammel begyndte jeg at gå til træning. og det kunne snildt snige sig op på 3 timer i alt... og det overlevede han altså. og så fik han også kvalitetstid med sin far og jeg kom hjem og var klar til at tage mig af min dreng..

så længe der bare er en fast der passer dit barn imens du er i skole så syntes jeg ikke det gør noget... 

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Tvillingemor90 skriver:

Tjaaa jeg gik 4 mdr uden indkomst fordi jeg ikke synes de var klar..

Der er jo nogle lande hvor kvinder går hjemme i 2 år..
Men jo der er da også lande hvor de går kortere tid..

ja hernede er der ikke meget luksus (bor paa Kreta) ...

Her faar man ingenting.... ingen barsel...... ingen penge....

Og saa skal man betale for at foede..... jeg skal fx af med 3000 euro....

Saa man skal virkelig har planlagt det hele og ha bankkonteren fyldt lidt op, foer man begynder at proeve at faa boern....

vi har ventet i laaaaang tid....men det er jo os der har valgt at bo hernede, saa kun tilladt at brokke sig lidt

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Isabella_mor skriver:

hvis du føler at det kan du godt så syntes jeg du skal gøre det. du kan sagtens opbevare modermælk i køleren som andre har skrevet... uden problemer.. 

Ens liv går altså ikke i stå når man får baby. og når baby er 3 mdr gammel så trænger man altså også til at komme afsted...

Da min dreng var 3  mdr gammel begyndte jeg at gå til træning. og det kunne snildt snige sig op på 3 timer i alt... og det overlevede han altså. og så fik han også kvalitetstid med sin far og jeg kom hjem og var klar til at tage mig af min dreng..

så længe der bare er en fast der passer dit barn imens du er i skole så syntes jeg ikke det gør noget... 

ja jeg maa bare se tiden an... men kan godt forstille mig man har brug for lidt alene tid efter et par maaneder... og syntes helt aerligt at 3 timer ikke er saa lang tid...

Men igen, maa se hvordan det gaar....

tak for dit svar

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

Gravid2012 skriver:

ja jeg maa bare se tiden an... men kan godt forstille mig man har brug for lidt alene tid efter et par maaneder... og syntes helt aerligt at 3 timer ikke er saa lang tid...

Men igen, maa se hvordan det gaar....

tak for dit svar

det kan du jo mærke når du når dertil

Anmeld

27. juni 2012

Tvillingemor80

Gravid2012 skriver:

ja hernede er der ikke meget luksus (bor paa Kreta) ...

Her faar man ingenting.... ingen barsel...... ingen penge....

Og saa skal man betale for at foede..... jeg skal fx af med 3000 euro....

Saa man skal virkelig har planlagt det hele og ha bankkonteren fyldt lidt op, foer man begynder at proeve at faa boern....

vi har ventet i laaaaang tid....men det er jo os der har valgt at bo hernede, saa kun tilladt at brokke sig lidt

Så synes jeg du skal prøve at få det til at fungere med skole og barn.. Tror godt man kan hvis man virkelig er opsat på det

Hvad har fået jer til at flytte (lyder spændende) !

Anmeld

27. juni 2012

Tvillingemor80

Isabella_mor skriver:

Det jo lige det vi er super forskellige .. Jeg ville ikke havde brug for tid alene efter 3 mdr (sådan fast hver uge), hvor andre har meget behov for det ..

Tror virkelig det er meget forskelligt fra person til person om man kan klare det

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Tvillingemor90 skriver:

Så synes jeg du skal prøve at få det til at fungere med skole og barn.. Tror godt man kan hvis man virkelig er opsat på det

Hvad har fået jer til at flytte (lyder spændende) !

ja satser ogsaa paa det kommer til at virke... Jamen min mand er egentlig fra Kreta, moedte ham paa en ferie da jeg var 15 aar... og flyttede herned da jeg var 16 (bare i et aar paa en sprogskole), og da jeg var 18 aar flyttede jeg herned for altid... Da jeg var 21 blev vi gift, og nu er jeg snart 24 aar, og vi har haft den mest fantastiske tid hernede.. Vi var begge enige om at bo hernede, det er sq saa dejligt !

Har du vaeret i Graekenland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.