hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

vgluich

Hejsa tøser.
jeg har termin d. 13 november, men tror jeg føder d. 14 om morgenen.

vi var til MD scanning i fredags og alt var fint, vi vil ikke vide kønnet men vi er ret sikre på det er en dreng (:

I søndags begyndte jeg at bløde, det gik over igen, blev undersøgt af min egen læge mandag og han kunne intet se, så tirsdag (igår) begyndte jeg pludselig at bløde igen, så jeg blev indlagt på viborg sygehus til observation, fik så besked på jeg gerne måtte tage hjem men skulle holde mig i ro og slappe af så meget som over hovedet mulig, ingen sport  eller rengøring.

det er sådan det går med mig, hvad med jer andre?

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Flowers

vgluich skriver:

Hejsa tøser.
jeg har termin d. 13 november, men tror jeg føder d. 14 om morgenen.

vi var til MD scanning i fredags og alt var fint, vi vil ikke vide kønnet men vi er ret sikre på det er en dreng (:

I søndags begyndte jeg at bløde, det gik over igen, blev undersøgt af min egen læge mandag og han kunne intet se, så tirsdag (igår) begyndte jeg pludselig at bløde igen, så jeg blev indlagt på viborg sygehus til observation, fik så besked på jeg gerne måtte tage hjem men skulle holde mig i ro og slappe af så meget som over hovedet mulig, ingen sport  eller rengøring.

det er sådan det går med mig, hvad med jer andre?

knus 

Her går det stille og roligt for sig. Er 17+5 i dag, termin d. 30. nov. Jeg har mærket små spark hver dag de sidste 2 uger, plukveer en gang imellem, og brysterne er begyndt at dryppe med mælk... Maven er dog ikke rigtigt vokset endnu, men det passer mig fint

Kan mærke jeg blir hurtigere træt end normalt, og skal stadig tisse mere end jeg plejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.