Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er så bange for at miste vores lille blob!!!
prøver at få en scanning idag.. så må vi se..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: er så bange for at miste vores lille blob!!! prøver at få en scanning idag.. så må vi se..
Kraaaam søsser..! Håber alt er som det skal være..! Hvornår kan du ringe til scannings klinikken..?
Tænker på dig!
Sandra1985 skriver: Kraaaam søsser..! Håber alt er som det skal være..! Hvornår kan du ringe til scannings klinikken..? Tænker på dig!
har sendt dem en besked.. der hvor jeg har været er der lukket idag..
de andre har først tlf. tid kl. 12...
ønskebarn74 skriver: har sendt dem en besked.. der hvor jeg har været er der lukket idag.. de andre har først tlf. tid kl. 12...
Krydser fingre for at de giver dig en tid med det samme Og for at alt er som det skal være! Så må du passe lidt ekstra godt på dig selv Knus herfra
Uha Jeg virkelighed alt hvad jeg kan, for at din lille blob har det rigtig godt i din mave!!
Jeg kan godt forstå, men din forhistorie, at du er rigtig nervøs! Men der er jo nogle, der bløder løbende i graviditeten, og jeg håber, at det bare er fordi, du er en af dem
fra Carina
/ Taco78
Håber alt er vel smukke
frk-stoltze skriver: Håber alt er vel smukke
Det er det.. Det er ligamenterne til den ene æggestok der sidder forkert.. De kunne se det på scanningen..
Blob har det fint.. Og vokser derudaf.. Jeg er blevet sat en dag frem i termin.. Så det er jo fint..
Taco78 skriver: Uha Jeg virkelighed alt hvad jeg kan, for at din lille blob har det rigtig godt i din mave!! Jeg kan godt forstå, men din forhistorie, at du er rigtig nervøs! Men der er jo nogle, der bløder løbende i graviditeten, og jeg håber, at det bare er fordi, du er en af dem fra Carina
1000 tak søde!!!
Det er ligamenterne til den ene æggestok der sidder forkert.. De kunne se det på scanningen..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Det er ligamenterne til den ene æggestok der sidder forkert.. De kunne se det på scanningen.. Blob har det fint.. Og vokser derudaf.. Jeg er blevet sat en dag frem i termin.. Så det er jo fint..
Det var bare en dejlig update Jeg er sikker på, at du nok skal blive herinde
ønskebarn74 skriver: Det er det.. Det er ligamenterne til den ene æggestok der sidder forkert.. De kunne se det på scanningen.. Blob har det fint.. Og vokser derudaf.. Jeg er blevet sat en dag frem i termin.. Så det er jo fint..
Ej hvor godt søde. ihh nu er jeg helt vildt glad igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128