Til Jer med børn der er omkring 10 mdr. nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

signe.

Jeg er lidt igang med at kigge på vintertøj til Laurits, synes han vokser ret stærkt og er nu i en str. 80. Derfor tænkte jeg at ¨så er han da sikkert i en 92 til vinter! Men men men... Nu kan jeg se via indlæg herinde at mange har 92 til deres 2 årige, og til vinter(oktober) er Laurits altså kun 14 måneder....

Dertil kommer mit spørgsmål; mest til Jer som enten køber vintertøj nu eller allerede har gjort det: Køber i en str. 86 eller 92? Jeg tænker flyverdragter og vinterjakker. Jeg vil gerne kigge og evt. købe nu, da tingene findes ret billigt her om sommeren...

Håber at nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

chael

Min yngste er knap 9 mdr. Og også oppe i en str. 80. Og jeg regner med han kan bruge en str. 86. Ellers bliver jeg godt nok overrasket

*C

Anmeld

27. juni 2012

Tropez

signe. skriver:

Jeg er lidt igang med at kigge på vintertøj til Laurits, synes han vokser ret stærkt og er nu i en str. 80. Derfor tænkte jeg at ¨så er han da sikkert i en 92 til vinter! Men men men... Nu kan jeg se via indlæg herinde at mange har 92 til deres 2 årige, og til vinter(oktober) er Laurits altså kun 14 måneder....

Dertil kommer mit spørgsmål; mest til Jer som enten køber vintertøj nu eller allerede har gjort det: Køber i en str. 86 eller 92? Jeg tænker flyverdragter og vinterjakker. Jeg vil gerne kigge og evt. købe nu, da tingene findes ret billigt her om sommeren...

Håber at nogen kan hjælpe..

Sarah er 10½ mdr. og bruger 80, regner kun med str. 86 til vinter 

Anmeld

27. juni 2012

132319

Min datter er knap 22 måneder og bruger 80, så småt 86.

Jeg har købt 86 i flyverdragt, da hun vil drukne totalt i 92

Anmeld

27. juni 2012

Nea85

Min datter er knap 14 måneder og bruger også str.80. jeg har købt overtøj i str.86 til hende, og det er ret stort. Jeg håber, hun vokser lidt Det kommer jo også meget an på mærket.. Det er min erfaring at Mikk-line er ret korte i kroppen..

Anmeld

27. juni 2012

Jemion

Min søn på 9 1/2 mdr er oppe i 86 str så vi regner også med han bliver en 92 til vinter 

Anmeld

27. juni 2012

Troldemommi

Johanne er 9 måneder og bruger størrelse 80 nu vi har købt vintertøj i størrelse 86 da det der vokseri da snart må aftage lidt :-)

Monica

Anmeld

27. juni 2012

signe.

Okay, kan se på de svar der er indtil videre at de fleste køber i 86 til de samme børn på Laurits`alder... Køber 86 til laurits og 92 til Hasse, så må jeg sælge det igen hvis det ikke passer!

Tak for hjælpen piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.