UV-dragt og badeble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.733 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

camillakrath

Hej skønne tøser!

Så skal heele familien snart til Tyrkiet. Og hold da OP hvor har jeg mange spørgsmål. Synes næsten ikke jeg kan overskue det med lille Benjamin, der jo efterhånden er 14 måneder.

Men men .. Det blir en rigtig badeferie, og vil derfor ha sådan en uv-dragt, men skal han så ha sådan et par ble-badebukser indenunder? Eller skal det være de der engangs-badebleer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

MyLove E

Jeg ville bruge badebleer. Jeg tro ikke på at de der badebukse bleer holder..

Men rigtig god ferie :-):-):-)

Anmeld

27. juni 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Hej skønne tøser!

Så skal heele familien snart til Tyrkiet. Og hold da OP hvor har jeg mange spørgsmål. Synes næsten ikke jeg kan overskue det med lille Benjamin, der jo efterhånden er 14 måneder.

Men men .. Det blir en rigtig badeferie, og vil derfor ha sådan en uv-dragt, men skal han så ha sådan et par ble-badebukser indenunder? Eller skal det være de der engangs-badebleer?

vi har god erfaring med de rigtige badebleer.. dem der ligner en bikini trusse.. men tror det er mere behageligt for den lille at ha engangs inden under en bade heldragt, så det ikke bliver badetøj oven på badetøj hvis du forstår

Anmeld

27. juni 2012

An&Jo

camillakrath skriver:

Hej skønne tøser!

Vi har en uv dragt, og vi bruger både en engangsbadeble og så de der plastik agtige bukser der følger med dragten, for så er jeg sikker på at der ikke kommer noget i vandet..

Anmeld

27. juni 2012

Livsmor

Du kan bruge begge dele, vi bruger engangsbadebleen under UV-dragten. Og det fungere uden problemer.

Anmeld

2. juli 2012

camillakrath

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.