Hurtig hjælp! Har du et billede jeg må låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Mettemus

Godaften piger,

Jeg sidder og lægger sidste hånd på  til PPS til min 48 timers eksamen på 8. semester på historie. Faget er historiebrug. Jeg vil bl.a. vise hvordan de islandske sagaer og vikinger har været med til at skabe en fælles nordisk identitet fra vikingetidens start til nu. Til at slutte af på vil jeg vilse hvordan vikingerne stadig er aktuelle og bliver brugt i dag.

Jeg leder derfor efter et billede af en baby i en danefæ bluse/dragt - what ever hvor det er tydeligt, at der er en viking i deres logo.

Er der nogen der har et jeg må låne?

Det er ikke til offentligt brug og vil kun blive set af mig selv, eksaminator og censor?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Pige2009

Prøv lige at Google det. Ser tit billeder på nettet

Anmeld

26. juni 2012

Momster89

Mun søn har en danefæ trøje på i tumlinge FOTO konkurrencen. Det kan du bare tag hvis det er  

Anmeld

26. juni 2012

Mettemus

Baagøe skriver:

Prøv lige at Google det. Ser tit billeder på nettet

Er i gang  Men der er ikke ret mange billeder af tøj m børn i, og jeg har det også bedst med at bruge billeder jeg har fået lov til at låne. Nu ser vi - ellers må jeg nøjes med deres logo.

Tak for svar

Anmeld

26. juni 2012

Mettemus

Solveig89 skriver:

Mun søn har en danefæ trøje på i tumlinge FOTO konkurrencen. Det kan du bare tag hvis det er  

Super, tak for det - ser lige om jeg kan finde det. Hvad hedder han?

Anmeld

26. juni 2012

Momster89

Noah. Det er er af de sidste. 

Anmeld

26. juni 2012

Mettemus

Solveig89 skriver:

Noah. Det er er af de sidste. 

Super, tak ska' du ha'

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Mettemus skriver:

Er i gang  Men der er ikke ret mange billeder af tøj m børn i, og jeg har det også bedst med at bruge billeder jeg har fået lov til at låne. Nu ser vi - ellers må jeg nøjes med deres logo.

Tak for svar

Held og lykke med jagten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.