vandafgang/siver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej,.

Jer der har haft jeres vand til at sive,.!
Har i haft udflåde samme tid, mens vandet har sivet ?
Har nemlig meget udflåde, men føltes underligt når jeg tisser (hvilke jeg gør hver time ca,) som om der kommer noget ud efter jeg har tisset, som om jeg tisser via skeden, ?
Og kan ens vand godt sive eller gå hvis ikke det har gjort det i første graviditet hvis man altså har fået taget vandet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Nogle som ligger inde med mit svar ?

Anmeld

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

Hej,.

Jer der har haft jeres vand til at sive,.!
Har i haft udflåde samme tid, mens vandet har sivet ?
Har nemlig meget udflåde, men føltes underligt når jeg tisser (hvilke jeg gør hver time ca,) som om der kommer noget ud efter jeg har tisset, som om jeg tisser via skeden, ?
Og kan ens vand godt sive eller gå hvis ikke det har gjort det i første graviditet hvis man altså har fået taget vandet ?

Hej 

Jeg kan ikke lige huske det med megetudflåd da det er 8 år siden nu, men med mit første barn gik mit vand før jeg fik veer, pg det føltes som om at jeg skulle tisse hele tiden og jeg kunne ikke holde det tilbage, det føltes også som om at det kom ud af skeden.

Siveriet blev ved intil jeg blev sat igang 48 timer senere

Uden at vide det med sikkerhed er det nok dit vand der går

Prøv at ringe til fødegangen de ved det med sikkerhed

Held og lykke

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Hej 

Jeg kan ikke lige huske det med megetudflåd da det er 8 år siden nu, men med mit første barn gik mit vand før jeg fik veer, pg det føltes som om at jeg skulle tisse hele tiden og jeg kunne ikke holde det tilbage, det føltes også som om at det kom ud af skeden.

Siveriet blev ved intil jeg blev sat igang 48 timer senere

Uden at vide det med sikkerhed er det nok dit vand der går

Prøv at ringe til fødegangen de ved det med sikkerhed

Held og lykke

vil bare så nødigt gøre mig selv til grin,.

har godt nok hele dagen haft niven og prikken i skeden men med gode mellemrum (alt fra 10min - 1 time), og mange plukveer,.
men tisser også kun ca 1 gang i timen, og er ikke meget ''vand'' der kommer ud som beskrevet,. Og syntes ikke jeg har lagt mærke til at trussen er våd, for som skrevet har jeg en del udflåde, så derfor ved jeg ikke om det er ''vandet'' der siver ud i trussen eller om det bare er udflåde der gør den ''våd''

Anmeld

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

vil bare så nødigt gøre mig selv til grin,.

har godt nok hele dagen haft niven og prikken i skeden men med gode mellemrum (alt fra 10min - 1 time), og mange plukveer,.
men tisser også kun ca 1 gang i timen, og er ikke meget ''vand'' der kommer ud som beskrevet,. Og syntes ikke jeg har lagt mærke til at trussen er våd, for som skrevet har jeg en del udflåde, så derfor ved jeg ikke om det er ''vandet'' der siver ud i trussen eller om det bare er udflåde der gør den ''våd''

Du bliver absolut ikke til grin uanset hvad, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, hvis det er dit vand der er gået, må der ikke længere gå 48 timer før du bliver sat igang, det var som sagt for 8 år siden

Men ellers vent og se hvad natten bringer, det kan jo også være at bebs ligger og presser på din blære

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Du bliver absolut ikke til grin uanset hvad, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, hvis det er dit vand der er gået, må der ikke længere gå 48 timer før du bliver sat igang, det var som sagt for 8 år siden

Men ellers vent og se hvad natten bringer, det kan jo også være at bebs ligger og presser på din blære

Ja,.
Nu har jeg i hvert fald pakket tasken i tilfældet af,.
Tak for svar,.

Anmeld

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

Ja,.
Nu har jeg i hvert fald pakket tasken i tilfældet af,.
Tak for svar,.

Velbekom

Og igen held og lykke

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Velbekom

Og igen held og lykke

Tak <3

Anmeld

26. juni 2012

Mor til L&S

Tag et bind på og er det vådt om en time er det nok vandet som siver og du kan give fg et kald...

Mor til Liva 38+1

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Tag et bind på og er det vådt om en time er det nok vandet som siver og du kan give fg et kald...

Mor til Liva 38+1

ejer desv ingen bind,.
og problemet er lidt at jeg har meget udflåde så kan ikke rigtig bedømme det i trussen,.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.