optakt til fødels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

benzon

B&J skriver:

håber jeg da også

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Mor til Ella

benzon skriver:

Jeg tænkte på hvordan man kan vide at man er ved at går i fødels ? For jeg har haft noget der føles anderledes end plukveer og har ikke kunne sove denne her uge og har bare ondt i skambenene og kan dårlig nok går og jeg er op rigtigt mange gange på wc . Er der noget der tyder på han snart kommer ? På torsdag er jeg i uge 37

Jeg kunne intet mærke før 5 timer før jeg fødte

Så pas, men lyder som om baby trykker på blærer og sætter sig fast, og det er da et stykke af vejen

Og man må da også håbe baby blir der inde lidt endnu

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

benzon skriver:

Det håber jeg godt ikke jeg gør

Nej, men man ved aldrig

Anmeld

27. juni 2012

benzon

Mor til Ella skriver:

Jeg kunne intet mærke før 5 timer før jeg fødte

Så pas, men lyder som om baby trykker på blærer og sætter sig fast, og det er da et stykke af vejen

Og man må da også håbe baby blir der inde lidt endnu

Jordmoren siger han godt må komme ud fordi han er srå stor . Så det må han godt

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

benzon skriver:

Jordmoren siger han godt må komme ud fordi han er srå stor . Så det må han godt

jo jo, men der udvikles jo stadig lidt på fx lunger

Men baby kommer når baby er klar, så er det bare spørgsmålet hvornår det er

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

benzon skriver:

Jeg tænkte på hvordan man kan vide at man er ved at går i fødels ? For jeg har haft noget der føles anderledes end plukveer og har ikke kunne sove denne her uge og har bare ondt i skambenene og kan dårlig nok går og jeg er op rigtigt mange gange på wc . Er der noget der tyder på han snart kommer ? På torsdag er jeg i uge 37

de sidste 5 uger troede jeg også at nu måtte det da snart være, for det gjorde da bare mere og mere ondt fra dag til dag, men jeg gik helt til uge 41 (havde de samme smerter som du beskriver i uge 37 og det bliver kun værre) men tro mig, du er slet ikke i tvivl når du går i fødsel, på det tidspunkt er hele din krop forberedt på det og av hvor gør det ondt ... 

så tag du den bare rolig lidt endnu, men kan godt forstå du er utålmodig  

Anmeld

29. juni 2012

benzon

KarinaA skriver:

de sidste 5 uger troede jeg også at nu måtte det da snart være, for det gjorde da bare mere og mere ondt fra dag til dag, men jeg gik helt til uge 41 (havde de samme smerter som du beskriver i uge 37 og det bliver kun værre) men tro mig, du er slet ikke i tvivl når du går i fødsel, på det tidspunkt er hele din krop forberedt på det og av hvor gør det ondt ... 

så tag du den bare rolig lidt endnu, men kan godt forstå du er utålmodig  

Ja det er længe at vente men sådan er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.