veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

hej.
jeg har hele dagen haft mange plukveer, men engang imellem har de revet en del i ''underlivet'' som en niven eller prikken,. Baby er aktiv og maser. og disse gør lidt ondt,.
Er i tvivl om det er begyndende veer,. Disse stikninger/prikken dernede startede først omkring 11 kl. og har nemlig kun haft en godt 10-15 stk siden,. og det mærkes overhovede ikke som plukveer,.
De kommer luren, og føltes som maven bliver trukket udaf og aftager blandet, nogle gange langsomt og falder i kraft andre gange med et knips med fingerne,.

har plukveer ved siden af,.

nogle der ved hvad det er ?

er i 38 uge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

pemiro

Anonym skriver:

hej.
jeg har hele dagen haft mange plukveer, men engang imellem har de revet en del i ''underlivet'' som en niven eller prikken,. Baby er aktiv og maser. og disse gør lidt ondt,.
Er i tvivl om det er begyndende veer,. Disse stikninger/prikken dernede startede først omkring 11 kl. og har nemlig kun haft en godt 10-15 stk siden,. og det mærkes overhovede ikke som plukveer,.

har plukveer ved siden af,.

nogle der ved hvad det er ?

er i 38 uge ..

Det lyder som det jeg havde et par uger op til min fødsel
Jeg tror bare det er kroppen der gør klar til det hårde arbejde der venter og nok presser bebs længere ned i bækkenet

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Det lyder som det jeg havde et par uger op til min fødsel
Jeg tror bare det er kroppen der gør klar til det hårde arbejde der venter og nok presser bebs længere ned i bækkenet

okay,.
oplevede det bare ikke i min anden graviditet,.
Så har været lidt frus over ikke kunne tyde det ?
Var også på et tidspunkt lidt bange for om der evt var noget galt eller om det var begyndende veer .

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

INGEN ANDRE MENINGER ?

Anmeld

26. juni 2012

pemiro

Anonym skriver:

okay,.
oplevede det bare ikke i min anden graviditet,.
Så har været lidt frus over ikke kunne tyde det ?
Var også på et tidspunkt lidt bange for om der evt var noget galt eller om det var begyndende veer .

Jeg er førstegangsmor, så skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er det ene eller andet.
Men umiddelbart lyder det som det jeg havde i ca 14 dage før fødslen

Håber der er andre der lige kan give input også

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg er førstegangsmor, så skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er det ene eller andet.
Men umiddelbart lyder det som det jeg havde i ca 14 dage før fødslen

Håber der er andre der lige kan give input også

Håber i hvert fald ikke det allerede er nu,.
Håber jeg også er dejligt at have en del meninger,.
Giver ro i kroppen at læse det var din optakt, men ville beroliger mere hvis der var flere der var enige ;-)
Tak for svar

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen anden ?
Ville blive glad for hvis der er andre der har frøvet det samme eller noget i stil med eller læst om det ville svare,. Så jeg havde noget at sammenligne svar med ,.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.