Er sulten konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

mpr

Er begyndt på mit nye leve vis hvilket betyder motion og at sørge for at få alle 3 måltider om dagen plus at undgå så meget af det usunde som muligt. MEN siden jeg er begynt at få alle 3 måltider i stedet for bare at spise godt til om aftenen så er jeg hunde sulten hele dagen Kan aldrig rigtig føle mig mæt men kan heller ikke spise ret meget når vi så endelig spiser, det er fustererende men vil bare høre jer der har været højt oppe i vægt og måske spist og drukket (sodavand) lidt for meget og lidt for godt om det bare er abstinenser efter det usunde der gør at jeg har det sådan her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

B&J

jamen det er da klart du er sulten du skal jo spise 6gange om dagen

Anmeld

26. juni 2012

mpr

B&J skriver:

jamen det er da klart du er sulten du skal jo spise 6gange om dagen

ja frugt eller lignende men ikke rigtige måltider oO har ikke råd til at spise 6 gange om dagen hvis det skal være rigtig mad...

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Chel1992 skriver:

ja frugt eller lignende men ikke rigtige måltider oO har ikke råd til at spise 6 gange om dagen hvis det skal være rigtig mad...

jamen hvis du har råd til at spise frugt kan du da udskife en af dine måltider med knækbrød eller en bolle men husk uden sukker og helst 7%kostfiber og og max 2% fedt det mætter da meget mere

Anmeld

26. juni 2012

mpr

B&J skriver:

jamen hvis du har råd til at spise frugt kan du da udskife en af dine måltider med knækbrød eller en bolle men husk uden sukker og helst 7%kostfiber og og max 2% fedt det mætter da meget mere

Har ikke engang råd til frugt får nok frugt 1-4 gange om ugen :s Vi har noget knækbrød det kan være jeg skal prøve det..

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Har ikke engang råd til frugt får nok frugt 1-4 gange om ugen :s Vi har noget knækbrød det kan være jeg skal prøve det..

jaa knækbrød er ikke så dyrt og din forbrændning kommer højre op når du spiser 6gange om dagen.... det er med at planlægge alt med når i sidder så hårdt i det

Anmeld

26. juni 2012

mpr

B&J skriver:

jaa knækbrød er ikke så dyrt og din forbrændning kommer højre op når du spiser 6gange om dagen.... det er med at planlægge alt med når i sidder så hårdt i det

Tak

Det er nu ikke fordi vi sidder så hårdt i det syntes jeg ikke.. Vi har nok bare fået købt lidt for forkerte ting som måske ikke havde været nødvendige :s og så her sidst på måneden så bliver det stramt ^^''

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Tak

Det er nu ikke fordi vi sidder så hårdt i det syntes jeg ikke.. Vi har nok bare fået købt lidt for forkerte ting som måske ikke havde været nødvendige :s og så her sidst på måneden så bliver det stramt ^^''

jamen nu får vi jo snart penge og så må i jo bare huske næste månede der skal ligges et beløb til mad hver ude også har man også til slutningen

Anmeld

26. juni 2012

mpr

B&J skriver:

jamen nu får vi jo snart penge og så må i jo bare huske næste månede der skal ligges et beløb til mad hver ude også har man også til slutningen

Ja det er vigtigt xD havde vi gjort måneden før men glemte vi alt om i denne :p men det må jeg lige få gjort det kan jo ikke passe jeg skal rende rundt og være sulten hele tiden ^^

Anmeld

26. juni 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Ja det er vigtigt xD havde vi gjort måneden før men glemte vi alt om i denne :p men det må jeg lige få gjort det kan jo ikke passe jeg skal rende rundt og være sulten hele tiden ^^

nej så i skal ligge penge til siden... jeg er også sulten når der går mellem 2-3timer også spiser jeg i små potioner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.