spørgsmål til pædagogstuderende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
samantha1986 skriver:

Brokkede mig men der var desværre ikke noget at gøre. 

ih hvor surt altså. Tarveligt at det skal komme an på en uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Carl-Emil's mor

mor:) skriver:

får også barselsdagpenge fra mit fritidsjob nu samt fødselsklip, men tænkte om der var andre regler iforhold til den lønnede praktik og i forhold til at det er min anden graviditet under uddannelsen. 

Ja det er første lønnet praktik jeg skal ud i. Jeg skal vel også ringe og informere praktikstedet om min graviditet, men kan de så finde på at afvise mig som praktikant?

ja det skal du og de har ret til at sige de så IKKE vil have dig i praktik!

Samtidig skal du vide at siger du det IKKE før den tidsramme man skal sige det ( kan ikke huske hvornår man senest skal sige det ) så risikere du en helveds praktik men nogle meget meget meget sure mennesker omkring dig...

kan godt være vi læser til pædagogik men de fleste af dem i felten har glemt hvad det handler om på det punkt...

held og lykke med det hele

Anmeld

27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carl-Emil's mor skriver:

ja det skal du og de har ret til at sige de så IKKE vil have dig i praktik!

Samtidig skal du vide at siger du det IKKE før den tidsramme man skal sige det ( kan ikke huske hvornår man senest skal sige det ) så risikere du en helveds praktik men nogle meget meget meget sure mennesker omkring dig...

kan godt være vi læser til pædagogik men de fleste af dem i felten har glemt hvad det handler om på det punkt...

held og lykke med det hele

Det er vidst 3 måneder før forventet fødsel, men jeg har da selvfølgelig tænkt mig at ringe imorgen og sige det. Ville bare lige have styr på alle de her ting først.

Sidst jeg gik fra var det meningen at jeg skulle i anden praktik, men da jeg kun ville nå at være  der 2 1/2 måned kunne jeg ikke se nogen grund til at spilde institutionens tid på den måde, da jeg alligevel ikke ville kunne nå at gennemføre det. Jeg mindes at min vejleder sagde at de ikke må nægte mig praktik, men det kan selvfølgelig være det er lavet om. Men er det ikke diskrimination når jeg nu godt kan fuldføre praktikken. Undrer mig bare de godt må nægte mig praktikpladsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.