jeg er KÆMPE, og når jeg siger KÆMPE mener jeg ENORMT MEGA MUCHO FANDENS MEGET KÆMPE fan... af TINA DICKOW...
hun har lige PT, en konkurrence kørende på sin facebook side hvor man kan designe plakaten til hendes kommende tour i det danske..
man kan ikke vinde noget.. Og plakaten bliver valgt ud fra flest likes, og det er så den der kommer til at pryde touren og som bliver solgt i merchendiseboderne til koncerterne..
her kommer det gode...
pengene der bliver tjent på plakat salget går ubegrænset til Dansk Røde Kors. og det er DET formål jeg syntes er fedt.. og så er æren jo med i det..
jeg tænkte at i måske gerne ville se det, og hvis i syntes det fortjener at få en
så må i gerne det.
det er dog ikke formålet med denne tråd.. men det er min første photoshop redigering (med hjælp fra min kloge kæreste) og jeg er ret stolt af resultatet.. 
Her er et link til min og alle de andre plakater..
jeg kunne godt tænke mig at i måske skrev hvad i syntes. om det er godt eller skidt..
jeg syntes filme også der er mange gode derinde, så jeg tror nok desværre ikke det bliver mig der løber med æren..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld