:( er jeg ved at abortere for 3gang????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg aborterede 2gang d.23 maj, jeg var ca. uge 7-8..

For nogle dage siden kunne jeg mærke små niv i underlivet synes at de føltes som mine sidst graviditeter, købt prøver som vist negativt i mandags også i onsdags... Udover det niv kunne jeg ikk mærker noget der lignede gravitet.. Så hele sidst uge havde det travlt med hjælp til et bryllup, kunne ikk løfte noget som helst da jeg fik et ubehageligt følelse som gjord lidt ondt i underlivet.. Så i lørdags blødte jeg, først troede det var mens men som dagene går kommer der små klumper ud, og det gør nas at jeg bare ikk kan stå, blødet er ikke klar men mere rødlig mørk og det samme med klumperne, har tungt følelse i underlivet

Så nu tænker, om jeg mon var gravid og har nu mistet for tredje gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

..... tror ikk det kan være rester fra sidst gravidtet, for 2uger efter den abort var mit HCG tal 3...

Anmeld

26. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg aborterede 2gang d.23 maj, jeg var ca. uge 7-8..

For nogle dage siden kunne jeg mærke små niv i underlivet synes at de føltes som mine sidst graviditeter, købt prøver som vist negativt i mandags også i onsdags... Udover det niv kunne jeg ikk mærker noget der lignede gravitet.. Så hele sidst uge havde det travlt med hjælp til et bryllup, kunne ikk løfte noget som helst da jeg fik et ubehageligt følelse som gjord lidt ondt i underlivet.. Så i lørdags blødte jeg, først troede det var mens men som dagene går kommer der små klumper ud, og det gør nas at jeg bare ikk kan stå, blødet er ikke klar men mere rødlig mørk og det samme med klumperne, har tungt følelse i underlivet

Så nu tænker, om jeg mon var gravid og har nu mistet for tredje gang

du er nok ikke gravid igen når testene viser negativt? ...

det kan være din menstration er anderledes denne gang fordi du for nyligt har aborteret... 

Nogle kvinder inkl mig selv får voldsomme blødninger med klumper og menses smerter? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.