Er egentlig lidt bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Muhmi

Jeg ved godt at der er nogle der bløder når de er gravid uden at der er sket spiren noget...

Men hvad med smerter? Altså menstruations-smerter uden blod?

Jeg får smerter som om jeg skal til at have min menstruation igen nu her (fik det også sidste måned) og er faktisk lidt bekymret...

Burde min krop ikke have opdaget at jeg er gravid og derfor ikke give mig symptomer på at menstruationen er på vej? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Nettemor

Det er meget normalt søde Kroppen er en mærkelig str. Det oplevede jeg også gennem hele min graviditet med Sebastian..

Anmeld

26. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det er meget normalt søde Kroppen er en mærkelig str. Det oplevede jeg også gennem hele min graviditet med Sebastian..

Puha okay, det oplevede jeg bare overhovedet ikke med Silas, hverken blod eller smerter eller noget i den retning... Så derfor er jeg nok lidt ekstra nervøs nu her.... Var helt overbevist om at jeg var begyndt at bløde da vi var nede at hente Silas for havde mega ondt....... Men heldigvis var der ikke noget, men det føles mærkeligt at have ondt....

Anmeld

26. juni 2012

Polkaprik

Jeps. Jeg fik også menssmerter de fleste måneder omkring den tid hvor jeg skulle have haft min mens under graviditeten. Så jeg tror ikke du skal være bekymret

Anmeld

26. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Puha okay, det oplevede jeg bare overhovedet ikke med Silas, hverken blod eller smerter eller noget i den retning... Så derfor er jeg nok lidt ekstra nervøs nu her.... Var helt overbevist om at jeg var begyndt at bløde da vi var nede at hente Silas for havde mega ondt....... Men heldigvis var der ikke noget, men det føles mærkeligt at have ondt....

Ja det er mega ubehageligt.... især i starten. Da jeg først mærkede liv hele tiden tænkte jeg ikke så meget over det mere..

Anmeld

26. juni 2012

Masig

Muhmi skriver:

Jeg ved godt at der er nogle der bløder når de er gravid uden at der er sket spiren noget...

Jeg får smerter som om jeg skal til at have min menstruation igen nu her (fik det også sidste måned) og er faktisk lidt bekymret...

Burde min krop ikke have opdaget at jeg er gravid og derfor ikke give mig symptomer på at menstruationen er på vej? 

Jeg har også haft rigtig mange menslignende smerter både i starten og også nu her til sidst... husk på at livmoderen vokser og skal give sig hele tiden og det kan jo give lidt samme smerter som når den arbejder pga menstruation... Det er helt normalt

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Muhmi skriver:

Mon ikke det "bare" ligament smerter og fordi din moderkage vokser at du oplever mens-lignede smerter  Jeg er sikker på det er ganske normalt, bare tag det roligt og nyd at du er en ny-gift kvinde, med en lille bebs i mavsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.