Min veninde ødelægger mit polterabend :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.979 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Har VIRKELIG brug for et godt råd eller 10. Sagen er den at min 'bedste veninde' længe har sagt at hun vil arranger mit polterabend men hun kender ikke mine nye veninder. Jeg tænkte jo at selvfølgelig kan det lade sig gøre at voksne mennesker som ik kender hinanden kan snakke sammen og arrangere polterabend for deres fælles veninde. MEN...

Min 'bedste veninde' har kontaktet to af mine nye veninder og har været meget strid overfor dem. Hun har ville planlægge alt selv og de har ik måtte være med. Hun har sagt til dem at det er MIG der har bedt hende om at stå for det fordi hun har kendt mig længst tid. Det passer ikke. Hun har sagt at hun gerne vil og jeg sagde at det måtte hun da gerne. 
Mine nye veninder fortæller nu at min 'bedste veninde' har arrangeret 2 ting som bestemt ik er noget sætligt. Plus den sidste ting er slet ik noget jeg har lyst til. De to nye veninder vil ik gå med til sådan en dag så de har overtaget planlægningen. Min 'bedste veninde' har nu sagt til dem at jeg har sagt til hende at jeg ønsker en stripper og at de virkelig skal tro på hende for det har jeg sagt til hende.  Jeg har på INTET tidspunkt sagt det og jeg vil IKKE ha en stripper og det er hun udemærket klar over. 
Jeg fatter det slet ikke. Hva prøver hun på? Prøver hun at ødelægge min dag? Prøver hun at sætte de andre i dårlig lys ved at få dem til at arrangere noget jeg ik vil?
Hva sker der? Hva tænker I?

Jeg ved jo allerede alt for meget om det polterabend men det ved min 'bedste veninde' ikke så jeg kan ikke tillade mig at sige noget til hende. Det er mega frustrerende. 
Jeg blir jo nødt til at konfrontere hende bagefter. Og samtidig syns jeg ik det er fedt at vide at hun er sådan og at jeg bare ka se til. Og hun ska jo med til brylluppet. 

Hva tænker I om alt dette? 
Hilsen den frustrerende kommende brud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

louise8723

Jeg ville nok vælge at tage en snak med hende, simpelthen fordi at det er DIN dag..

Min mors polterabend var slet ikke hende, og nørj hvor var hun skuffet. Dagen blev planlagt af min moster, som egentlig ikke snakkede med min mor så meget..

Men altså min mor startede ud med sådan noget varme sten massage halløj, hvor hun i øvrigt bagefter fik atvidereføre at denæste mange timer måtte hun kun drikke vand.. De ville så ha haft hende med ude og bowle, hvilket min mor hader (blev ikk til noget)
Aftenen sluttede af på en café, min mor kommer sjældent på café

Så desværre har min mor idag ikke minder om en god dag, men om en dag der absolut ikke var hende, hvilket hun var meget ked af:/

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Jeg ville nok vælge at tage en snak med hende, simpelthen fordi at det er DIN dag..

Min mors polterabend var slet ikke hende, og nørj hvor var hun skuffet. Dagen blev planlagt af min moster, som egentlig ikke snakkede med min mor så meget..

Men altså min mor startede ud med sådan noget varme sten massage halløj, hvor hun i øvrigt bagefter fik atvidereføre at denæste mange timer måtte hun kun drikke vand.. De ville så ha haft hende med ude og bowle, hvilket min mor hader (blev ikk til noget)
Aftenen sluttede af på en café, min mor kommer sjældent på café

Så desværre har min mor idag ikke minder om en god dag, men om en dag der absolut ikke var hende, hvilket hun var meget ked af:/

Jeg tror jeg får en god dag nu mine to nye veninder har overtaget men hvad skal jeg sige til den anden veninde!? hun deltager også i polterabendet så ka ik sige noget før efter brylluppet

Anmeld

26. juni 2012

Mum33

Hmm ... den er svær. Jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor "de nye" veninder indblander dig, da bruden jo helst skal holdes udenfor hele processen og bliver overrasket over de ting der er planlagt. Det er jo ikke dit bord, at planlægge din polterabend. Det er dine veninders, og man må bare håbe, at de der planlægger den, kender en godt nok til at vide hvor ens grænse går.  

Jeg tror jeg ville tale med din "bedste veninde" hvis jeg var dig. Fortælle at du håber, at dem der planlægger det, ikke slæber dig igennem noget du ikke ønsker som fx. Strip. Måske hun kommer på andre tanker så.

Anmeld

26. juni 2012

DitteFisk

Jeg tænker lidt, at en polterabend er jo noget som vennerne forbereder uden at den kommende brud ved noget om hvad der skal ske - det må gerne være pinligt og sjovt

At de tre piger så slet ikke kan enes er jo træls, for du står jo i midten. Det er bestemt ikke fair af din veninde at vil styre det hele.. Men jeg tror bare du må stole på at de finder ud af det..

Anmeld

26. juni 2012

Humanincubator

Jeg tænker lidt, at du må lade dem tage diskussionen. Synes ikke, at det kan være dit ansvar. Og tror ikke at spændingen imellem vennegrupperne bliver mindre af, at du går ind og mægler

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Hmm ... den er svær. Jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor "de nye" veninder indblander dig, da bruden jo helst skal holdes udenfor hele processen og bliver overrasket over de ting der er planlagt. Det er jo ikke dit bord, at planlægge din polterabend. Det er dine veninders, og man må bare håbe, at de der planlægger den, kender en godt nok til at vide hvor ens grænse går.  

Jeg tror jeg ville tale med din "bedste veninde" hvis jeg var dig. Fortælle at du håber, at dem der planlægger det, ikke slæber dig igennem noget du ikke ønsker som fx. Strip. Måske hun kommer på andre tanker så.

De har konfronteret mig for at vide om jeg HAR bedt hende arrangere det hele uden nOgEn må Være med... 

Anmeld

26. juni 2012

Loa

Uanset grunden syntes jeg da det virker temmelig mærkeligt de to nye veninder kontakter dig og spørger om det kan passe din gamle veninde har fået lov at arrangerer det hele uden andre må være med...
Det syntes jeg virker total folkeskole agtigt....
Og endnu mere nederen at de afslører tingene over for dig....

Som andre siger, det er jo meningen det skal være en overraskelse og med ting som ens veninder ville tro kunne blive en hyggelig dag for en.

Hvis man ville have en dag lige efter ens eget hovede, kunne man jo lige så godt bare arrangere end dag for en selv. Altså, det er jo ikke det der er ideen med det....

Anmeld

26. juni 2012

Isabella_mor

tjah. det er da træls. det eneste du kan gøre er at kræve af hende at hun skal tage sig sammen og sige at de andre ønsker at være med i det... du kan jo ikke rigtig komme og bestemme hvad i skal lave, så ryger luften jo lidt af ballonen syntes jeg, det skal jo være en KÆMPE overraskelse for dig, og du må jo helst ikke vide noget..

så jeg tror du skal øve dig i at læne dig tilbage og lade dine venninder ordne det... 

Anmeld

26. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Har VIRKELIG brug for et godt råd eller 10. Sagen er den at min 'bedste veninde' længe har sagt at hun vil arranger mit polterabend men hun kender ikke mine nye veninder. Jeg tænkte jo at selvfølgelig kan det lade sig gøre at voksne mennesker som ik kender hinanden kan snakke sammen og arrangere polterabend for deres fælles veninde. MEN...

Min 'bedste veninde' har kontaktet to af mine nye veninder og har været meget strid overfor dem. Hun har ville planlægge alt selv og de har ik måtte være med. Hun har sagt til dem at det er MIG der har bedt hende om at stå for det fordi hun har kendt mig længst tid. Det passer ikke. Hun har sagt at hun gerne vil og jeg sagde at det måtte hun da gerne. 
Mine nye veninder fortæller nu at min 'bedste veninde' har arrangeret 2 ting som bestemt ik er noget sætligt. Plus den sidste ting er slet ik noget jeg har lyst til. De to nye veninder vil ik gå med til sådan en dag så de har overtaget planlægningen. Min 'bedste veninde' har nu sagt til dem at jeg har sagt til hende at jeg ønsker en stripper og at de virkelig skal tro på hende for det har jeg sagt til hende.  Jeg har på INTET tidspunkt sagt det og jeg vil IKKE ha en stripper og det er hun udemærket klar over. 
Jeg fatter det slet ikke. Hva prøver hun på? Prøver hun at ødelægge min dag? Prøver hun at sætte de andre i dårlig lys ved at få dem til at arrangere noget jeg ik vil?
Hva sker der? Hva tænker I?

Jeg ved jo allerede alt for meget om det polterabend men det ved min 'bedste veninde' ikke så jeg kan ikke tillade mig at sige noget til hende. Det er mega frustrerende. 
Jeg blir jo nødt til at konfrontere hende bagefter. Og samtidig syns jeg ik det er fedt at vide at hun er sådan og at jeg bare ka se til. Og hun ska jo med til brylluppet. 

Hva tænker I om alt dette? 
Hilsen den frustrerende kommende brud

HMMM .. Ja forstår ikke de blander dig ind i det her.. i stedet for bare at lade dig  nyde og grine når der sker noget uventet.. og tæænker tilbage på dagen med et smil!. 

Synes ærlig talt du skal være glad for du har nogle veninder der vil holde et polterabent for dig... 

Har oplevet folk ikke har fået noget polterabnt til deres bryllupper. 

Men kan godt forstå du bekymrer dig når de nu blander dig med i det.. Men synes virkelig det forkert de gør det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.