Har VIRKELIG brug for et godt råd eller 10. Sagen er den at min 'bedste veninde' længe har sagt at hun vil arranger mit polterabend men hun kender ikke mine nye veninder. Jeg tænkte jo at selvfølgelig kan det lade sig gøre at voksne mennesker som ik kender hinanden kan snakke sammen og arrangere polterabend for deres fælles veninde. MEN...
Min 'bedste veninde' har kontaktet to af mine nye veninder og har været meget strid overfor dem. Hun har ville planlægge alt selv og de har ik måtte være med. Hun har sagt til dem at det er MIG der har bedt hende om at stå for det fordi hun har kendt mig længst tid. Det passer ikke. Hun har sagt at hun gerne vil og jeg sagde at det måtte hun da gerne.
Mine nye veninder fortæller nu at min 'bedste veninde' har arrangeret 2 ting som bestemt ik er noget sætligt. Plus den sidste ting er slet ik noget jeg har lyst til. De to nye veninder vil ik gå med til sådan en dag så de har overtaget planlægningen. Min 'bedste veninde' har nu sagt til dem at jeg har sagt til hende at jeg ønsker en stripper og at de virkelig skal tro på hende for det har jeg sagt til hende. Jeg har på INTET tidspunkt sagt det og jeg vil IKKE ha en stripper og det er hun udemærket klar over.
Jeg fatter det slet ikke. Hva prøver hun på? Prøver hun at ødelægge min dag? Prøver hun at sætte de andre i dårlig lys ved at få dem til at arrangere noget jeg ik vil?
Hva sker der? Hva tænker I?
Jeg ved jo allerede alt for meget om det polterabend men det ved min 'bedste veninde' ikke så jeg kan ikke tillade mig at sige noget til hende. Det er mega frustrerende.
Jeg blir jo nødt til at konfrontere hende bagefter. Og samtidig syns jeg ik det er fedt at vide at hun er sådan og at jeg bare ka se til. Og hun ska jo med til brylluppet.
Hva tænker I om alt dette?
Hilsen den frustrerende kommende brud
Anmeld