Hvor meget falder kvaliteten i en brugt flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

mor2100kbh

Hvis man køber en flyverdragt der har været brugt en sæson og været vasket et par gange, er meget ringere er kvaliteten så end hvis man købte den som ny?

Har indtil nu kun købt brugte flyverdragter men eftersom min datter er blevet mere aktiv nu og skal starte i børnehave denne vinter overvejer jeg at købe en fra ny. Syntes dog det er lidt pebret med 1000kr. Især da hun de andre vinter voksede så vi ikke kunne nøjes med kun én.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Klumpe-dumpe

enligmorkbh skriver:

Hvis man køber en flyverdragt der har været brugt en sæson og været vasket et par gange, er meget ringere er kvaliteten så end hvis man købte den som ny?

Har indtil nu kun købt brugte flyverdragter men eftersom min datter er blevet mere aktiv nu og skal starte i børnehave denne vinter overvejer jeg at købe en fra ny. Syntes dog det er lidt pebret med 1000kr. Især da hun de andre vinter voksede så vi ikke kunne nøjes med kun én.

Det kommer helt an på hvordan den er vasket... Men er den vasket korrekt er der ingen forringelse der i

Anmeld

27. juni 2012

Sara.

enligmorkbh skriver:

Jeg har altid købt brugt til min børn, som nu er 2 og 4½... og jeg har været tilfreds!

Har du fået en ny til min datter, som min søn så arvede... Men der har ikke været forskel på dragtens evne til at holde mine børn tøre og varme.

Anmeld

28. juni 2012

mor2100kbh

tak for alle jeres svar.

ser hvad jeg kan finde af brugte flyverdragter så.

om ikke andet kommer der nok en del når folk finder ud af den fra sidste vinter ikke kan bruges mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.