Slut med natmaden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Troldemommi

Igår aftes tog vi en beslutning i det lille hjem :-)

Nu er Johanne 9 måneder og vist stor nok til at undvære sin kl 3 om natten flaske :-)

og trutfisen sov fra kl 19.00 til 7.30 i en køre ingen mad og ingen gråd overhovedet, tror det var på tide vi droppede den flaske :-)

Jeg er så lettet over det gik så let og at min sovetryne til datter er okay med at natten er uden afbrydelser nu :-)

Monica

hvor gamle var jeres da i ikke gav natmad mere? jeg tror vi er lidt sent ude men det er min skyld for jeg syntes jo også det er så hyggeligt at sidde og give en flaske i mørke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Tona

Nu er Johanne 9 måneder og vist stor nok til at undvære sin kl 3 om natten flaske :-)

og trutfisen sov fra kl 19.00 til 7.30 i en køre ingen mad og ingen gråd overhovedet, tror det var på tide vi droppede den flaske :-)

Jeg er så lettet over det gik så let og at min sovetryne til datter er okay med at natten er uden afbrydelser nu :-)

Monica

hvor gamle var jeres da i ikke gav natmad mere? jeg tror vi er lidt sent ude men det er min skyld for jeg syntes jo også det er så hyggeligt at sidde og give en flaske i mørke :-)

Dejligt at det gik så godt 

Amanda var 8 uger da hun ikke længere behøvede flaske om natten så vi var heldige

Anmeld

26. juni 2012

Troldemommi

Amandas-mor skriver:

Dejligt at det gik så godt 

Amanda var 8 uger da hun ikke længere behøvede flaske om natten så vi var heldige

Hold da op, det var godt nok tidligt :-)

Anmeld

26. juni 2012

Tona

Monica P skriver:

Hold da op, det var godt nok tidligt :-)

Ja det var jeg også glad for. Hun sov igennem fra kl. ca 22-23 og indtil ca 7-8 næste morgen

Anmeld

26. juni 2012

4kløver

Min var heller ikke mere ind nyfødt men det var også mig der sætte uret til natmad men han tog kun ca 30 hvergang så det gad jeg ikke.
Nu er han 7 månder og er nu selv begyndt at sige fra til aften flaske som jeg gav mellem 23 og 24 han vil heller sove.

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Monica P skriver:

Monica

Laura var 3måneder da hun stoppede med natflaske

Anmeld

26. juni 2012

Happiness

Monica P skriver:

Monica

Her er vi næsten først lige stoppet med den Og Lukas er 11 måneder Folk kiggede også meget mærkeligt på os når vi nævnte at han skulle have mad om natten

Havde slet ikke tænkt over det. Tænkte at han selv sagde fra, når han ikke gad den mere....

Anmeld

26. juni 2012

Troldemommi

Happiness skriver:

Her er vi næsten først lige stoppet med den Og Lukas er 11 måneder Folk kiggede også meget mærkeligt på os når vi nævnte at han skulle have mad om natten

Havde slet ikke tænkt over det. Tænkte at han selv sagde fra, når han ikke gad den mere....

Her var det min veninde der spurgte om hun ikke snart var for stor til det, min SP har ikke nævnt at det skulle være et problem :-) men jeg nød jo også at gøre det og du kan tro jeg havde travlt med at komme ind til hende i morges :-)

Anmeld

26. juni 2012

Ditte-3

mine var om kringe 2-3 månder på når min datter hun var ik mere end et par uger så sov hun fra kl 23 til 6-7 om morgnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.