Dejligt at høre om hvordan det går hos jer - og hvor er jeres unger lækre! 
Her går det bare super skønt og stadig dejligt nemt. Vi har kun haft én dag, hvor Maks-Emil har været fuldstændig umulig og græd nærmest konstant. En hård dag, da jeg var helt selv med ham.
Men ellers er han jo et vidunderligt nemt barn! Når han vågner, om det er om natten, om morgen eller midt på dagen, giver han een en masse store smil som det første, efter han har slået øjene op 
Maks-Emil er en stædig lille fyr, som kan blive panisk hysterisk, fordi han ikke kan kravle - eller gå ;-) Men han er nu altså blevet rigtig god til at holde hovedet, så han er da godt på vej :-P Han elsker også at trille - men igen, bliver vildt hysterisk, hvis det ikke lige lykkes i 1. eller 2. hug. Og så er det jo godt, at mor kan hjælpe lidt og når han kommer om på siden eller ned på maven, lyser lykken bare ud af ham og man kan ligesom se, at han forventer en klapsalve - så det får han selvfølgelig :-P
Der er ikke nogen udfordringer eller noget vi kæmper med, med ham. Overhovedet - han er simpelthen bare så nem, rolig og evigglad 
Maks-Emil er, som jeg har skrevet før, begyndt at snakke en hel masse. Han kan simpelthen pludre løs i flere minutter og han synes det er skide skægt, hvis vi snakker med på hans sprog. I går sagde han en meget høj "uuuaaaahh" lyd, som jeg så efterlignede i et lidt højere toneleje. Så efterlignede han dét i et endnu højere toneleje og sådan blev vi ved.... Indtil han vandt :-P Dét synes han også bare var utrolig morsomt! Han har forskellige "sætninger" til de situationer han er i. Det er vildt at kunne høre forskel på dem og det har været rigtig sjovt at opdage, at han faktisk snakker med os eller svarer os og at han fortæller os ting, som fx at han er sulten eller gerne vil skiftes. Jeg elsker når han ligger på sit legetæppe og pludrer løs, mens han smiler og fægter vildt med arme og ben, fordi det er en MEGET vild historie, han er ved at fortælle 

Maks er 7 uger på fredag. Til 5 ugers undersøgelsen, blev han vejer til 4880 gram og målt til 58 cm. :-)