Telefon-storm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. maj 2009

SHJuP

Lidt sjovt... Vores barnevogns-hjul kunne bare ikke mere... Barnevognen har jo også været brugt uafbrudt i lidt over 5 år...

Da Ida kom ud af den, overtog Emma, og da hun kom ud af den overtog Noah... Den har max haft en pause på 1 måned...

Nå, men vi undersøgte hvad det kostede for nye hjul, og det ville rende op i en tusse... Det synes jeg var lidt voldsomt, så jeg kiggede efter en brugt vogn på Gul og Gratis...

Der fandt jeg en vogn til 400,- og den skulle hentes i Hobro, hvilket passede mig fint, da Jan skulle dertil dagen efter.

Jan hentede vognen, og da han kom hjem viste det sig at der hørte 2 sæt hjul med... Lufthjul og så fire der ikke kunne punktere!

Så vi besluttede blot at tage de hjul der ikke kunne punktere og sætte på vores egen barnevogn. Jan synes vi skulle smide resten af vognen + hjul ud, men jeg ville lige prøve at sætte den til salg igen på Gul og Gratis... Igen til 400,- men nu kun med et sæt hjul (altså 4 luft-hjul)....

Annoncen var på i 1½ time, så begyndte tlf. at kime, og siden er vi bare blevet kimet og mailet ned med folk der ville købe vognen!!!

Så nu er den solgt, og jeg fik mig 4 nye hjul!
-Godt manden ikke nåede at smide den på losse-pladsen

Knus fra Stine -der vist skulle ha været sælger!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Tina2

Ha ha, hvor godt:-) Det er super fedt når man lige kan tjene lidt på det

Jeg er også ret hård til at tjene lidt mere på det tøj jeg sælger på ts end jeg har givet:-)
Dog ikke det hele, men især hvis der er noget jeg lige har købt og så ikke kan passe/ikke kan li og sælger det igen med det samme:-)

Tillykke med de nye hjul:-)

Anmeld

2. maj 2009

karina1980

tillykke med de nye hjul, fedt gjort

gul og gratis er et godt sted, jeg har godt nok haft meget igennem der det sidste stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.