Puha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

camillahej

Jeg har svien og varmen i hele maven og halsbrand er det normalt er idag 5+4? Jeg håber det er normalt for vi er så lykkelige over det endelig er blevet vores tur! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

camillahej

camillahej skriver:

Jeg har svien og varmen i hele maven og halsbrand er det normalt er idag 5+4? Jeg håber det er normalt for vi er så lykkelige over det endelig er blevet vores tur! 

Jeg sveder virkelig os meget

Anmeld

26. juni 2012

OktoberMor

camillahej skriver:

Det er helt normalt.. især det med halsbranden..  Og desværre kan jeg kun sige, det bliver værre endnu.. Men fokuser på det positive.. Og tillykke med din graviditet.. 

Anmeld

26. juni 2012

camillahej

OktoberMor skriver:

Det er helt normalt.. især det med halsbranden..  Og desværre kan jeg kun sige, det bliver værre endnu.. Men fokuser på det positive.. Og tillykke med din graviditet.. 

Det er jeg glad for at høre ja det må jeg hellere føre så er så dejligt tak :-)

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jepp helt normalt!! Har haft det samme fra uge 5 og Rr nu i uge 39. Forventer at det går over om en uges tid.... Vh Stine 

Anmeld

26. juni 2012

camillahej

StineW79 skriver:

Jepp helt normalt!! Har haft det samme fra uge 5 og Rr nu i uge 39. Forventer at det går over om en uges tid.... Vh Stine 

Årh det dejligt at høre man bliver jo lidt bekymret da vi har mistet før tidlig men altså det gør ikke ondt det svir bare vildt over skambenet og i mavsen :-) dejligt det snart er ovre med dog ;-) 

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

camillahej skriver:

Ja, det lyder ganske normalt - så bare rolig 

Anmeld

26. juni 2012

camillahej

Tanjadamgaard skriver:

Ja, det lyder ganske normalt - så bare rolig 

Godt godt tak for svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.