Amning og 'selvplejelse'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Maria Sun

Hej pigerJeg kan ikke huske om det skader mælken og tage solarie??Bruger I makeup, parfume, farver hår osv. Når I ammer?!Og hvad er jeres holdning til overstående :-)Maria & lillebror på 7 uger og 4 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Koen.

Maria Sun skriver:

Hej pigerJeg kan ikke huske om det skader mælken og tage solarie??Bruger I makeup, parfume, farver hår osv. Når I ammer?!Og hvad er jeres holdning til overstående :-)Maria & lillebror på 7 uger og 4 dage

ih godt spørgsmål enlig, for det er en af de ting jeg især har savnet under graviditeten

Min holdning er at folk gør som de finder bedst selv, jeg bruger make up parfume ovs. gjorder jeg os mens jeg var gravid Har farvet hår her efter jeg fødte da jeg ikke kunne holde ud at se mit spejlbillede lignede noget der var løgn og ikke burde vises frem i dagslys

Jeg indrømmer gerne jeg er lidt large på det område

Anmeld

26. juni 2012

Monis

Jeg bruger make-up og neglelak. Men jeg bruger ikke parfume og farver heller ikke hår(farver nu aldrig hår, da jeg er naturlig blond)

Jeg kan IKKE undvære make-up (specielt mascara, da jeg har lyse vipper) - jeg brugte også make-up under graviditeten.

Mht parfume så har jeg slet ikke lyst til at bruge det - kan godt lide, at baby kun dufter MIG - men jeg bruger roll on deodorant, så jeg ikke kommer til at lugte af sved. Jeg savner det faktisk ikke. (måske min mand gør???!!)

Anmeld

26. juni 2012

CaWi

Nu er jeg meget imod solarie. Tog selv meget sol førhen, med i dag ee jeg krid hvid, da jeg mener det er der sundeste for mig.
Dog bruger jeg hver dag deo roll on og en mild parfume. Og make-up og neglelak bruger jeg også tit.
Hvis jeg vælger at farve hår, så bliver det højest til lidt striber med hætte. Fuld farvning sker først når jeg er færdig med at amme

Anmeld

28. juni 2012

Koen.

Maria Sun skriver:

Har nu haft ringet til min sundhedsplejerske og hun siger man godt må tage sol mens man ammer Hun rådede mig dog til at lade amme indlæggene ligger over vorterne imens da de godt kunne være lidt ekstra sarte

Anmeld

28. juni 2012

Maria Sun

Tak for jeres tilbagemedelser. )

Tanja: Du er en skat, tak for info. Jeg vil (når tiden lige er der) være 'slem' og tage en omgang solarie.. Jeg trænger til lidt farve især til barnedåben :-)

Anmeld

28. juni 2012

Koen.

Maria Sun skriver:

SåTak for jeres tilbagemedelser. )

Tanja: Du er en skat, tak for info. Jeg vil (når tiden lige er der) være 'slem' og tage en omgang solarie.. Jeg trænger til lidt farve især til barnedåben :-)

Så kan vi være to der er slemme

Anmeld

28. juni 2012

Maria Sun

Deal ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.