Ungt par ønsker sig barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

blue_sky

Vi et ungt par på henholdvis 21 og 22år. Vi vil rigtig gerne være forældre og er igang med at undersøge større bolig osv så vi kan prøve at blive gravide.. 

Mit spørgsmål er bare, hvad er jeres erfaringer med unger forældre/ som unge forældre? jeg er lidt bange for hvad folk vil syntes om os hvis vi bliver gravide og er især bange for mine svigerforældre. Vi har luftet det for mine forældre og de har det fint med at vi vil prøve, men ved at min svigerfamilie garanteret vil synes at vi skal fjerne barnet hvis vi blev gravide

-sandbbl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Valle81

Så unge er i da slet ikke og inden i er gået i gang, graviditeten er slut osv så kan i nemt være blevet 1-2 år ældre

Så held og lykke på jeres babyvej

knus Christina som fik mht første barn en måned før jeg blev 23, og jeg har aldrig set mig selv som tog mor

Anmeld

26. juni 2012

Kamulla

nu var min situration anderledes... blev gravid som 19årig og faderen skred.. så hans side var jo reelt imod, min side støttede de fleste mig.. min mor ig stedfar var min klippe under det hele..

har ikke mødt de store fordomme omkring jeg er ung mor... min SP satte mig i mødergruppe med "ældre" mødre, hvor andre på min alder jo blev kastet i "ung mor gruppen" .. men hun syntes jeg var for moden til den gruppe..

så for mig er det ikke så meget alderen alene, men også hvor moden du er.. og har i lyst til et barn, så go for it.. skid hul i hvad de vil tænke eller sige.. i er begge voksne mennesker, der kan træffe jeres egne valg

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Vi et ungt par på henholdvis 21 og 22år. Vi vil rigtig gerne være forældre og er igang med at undersøge større bolig osv så vi kan prøve at blive gravide.. 

Mit spørgsmål er bare, hvad er jeres erfaringer med unger forældre/ som unge forældre? jeg er lidt bange for hvad folk vil syntes om os hvis vi bliver gravide og er især bange for mine svigerforældre. Vi har luftet det for mine forældre og de har det fint med at vi vil prøve, men ved at min svigerfamilie garanteret vil synes at vi skal fjerne barnet hvis vi blev gravide

-sandbbl

Jeg ved ikke, om jeg synes, at alderen har så meget at sige (når man har rundet de 20 år), der er forskel på modenhed, men jeg synes ikke, at man skal stifte familie, før man har været i forholdet en del år, såvidt muligt har uddannelse, fast arbejde og stabile forhold på hele linjen. Det er virkelig hårdt for forholdet at få et barn, det trækker til tider tænder ud, så hvis man har andre forhold, der ikke fungerer optimalt, så tror jeg, at der er større risiko for, at forholdet går i stykker.

Anmeld

26. juni 2012

Loa

Jeg tænker også at det kunne være meget "værre". Har i styr på jeres økonomi, job/uddannelse og sådan, så kunne jeg ikke se der skulle være noget galt i at ønske at stifte familie nu.

Og der går jo som regel 9 måneder, inden den bliver leveret

Anmeld

26. juni 2012

Bellas Mor

Hejsa

Jeg fik selv mit barn som 22 årig. Og jeg har aldrig fortrudt det.

Jeg er nu 25 og får mit andet barn til oktober, det er skønt at være ung med sine børn, så go for it!!

Og husk, det er JERES valg, ikke dine svigerforældres.

Held og lykke

Anmeld

26. juni 2012

LilleChelle

Jeg er 20, og min kæreste er 25 .. Vi venter barn til oktober. Og har endnu ikke hørt underlige kommentarer. Tværtimod. 

Anmeld

26. juni 2012

Miin'Baby'Mus

sandbbl skriver:

-sandbbl

Jeg er 23 og gravid, ganske vist er kæresten 26. Men min mor var overlykkeligt da vi fortalte at vi var gravide hvorimod at kærestens forældre var glade men havde deres forbehold.

Syntes at du skal tænke sådan her på det. Der er ikke nogen der kan undvære den bette trold når den først kommer til verdenen, bare rolig!  Bare lad dem tygge på det, de skal nok overgive sig..

Anmeld

26. juni 2012

Troldemommi

Jeg tror generelt ikke det er alderen der afgør om man er klar til at blive forældre, hvis i føler jer klar så kan jeg kun ønske jeg held og lykke med babylavningen :-)

Monica

Anmeld

26. juni 2012

Koen.

sandbbl skriver:

JVi et ungt par på henholdvis 21 og 22år. Vi vil rigtig gerne være forældre og er igang med at undersøge større bolig osv så vi kan prøve at blive gravide.. 

-sandbbl

Jamen held og lykke med projekt baby

Selv bliver jeg 22 i næste måned og er mor til 2 skønne unger hvis i føler i har styr på det økonomiske, føler jer klar og modne så er det da bare at gå i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.