Vi et ungt par på henholdvis 21 og 22år. Vi vil rigtig gerne være forældre og er igang med at undersøge større bolig osv så vi kan prøve at blive gravide..
Mit spørgsmål er bare, hvad er jeres erfaringer med unger forældre/ som unge forældre? jeg er lidt bange for hvad folk vil syntes om os hvis vi bliver gravide og er især bange for mine svigerforældre. Vi har luftet det for mine forældre og de har det fint med at vi vil prøve, men ved at min svigerfamilie garanteret vil synes at vi skal fjerne barnet hvis vi blev gravide
-sandbbl
Jeg ved ikke, om jeg synes, at alderen har så meget at sige (når man har rundet de 20 år), der er forskel på modenhed, men jeg synes ikke, at man skal stifte familie, før man har været i forholdet en del år, såvidt muligt har uddannelse, fast arbejde og stabile forhold på hele linjen. Det er virkelig hårdt for forholdet at få et barn, det trækker til tider tænder ud, så hvis man har andre forhold, der ikke fungerer optimalt, så tror jeg, at der er større risiko for, at forholdet går i stykker.
Anmeld