Trolde_mor skriver:
Hej skønne kvinder
Det er nu 3 uger siden jeg fødte vores skønne datter
og jeg higer sådan efter at komme i gang med noget træning. Jeg ved dog godt at jeg lige skal en smut forbi lægen først 
Jeg tænker meget at starte op i fitness.dk, men tænkte at jeg, inden jeg tilmelder mig, ville hører hvordan i startede op med træning efter fødsel?
Jeg har tidligere løbet, men da jeg har problemer med begge knæ, er det desværre ikke en mulighed for mig længere.
Jeg glæder mig til at høre jeres svar, så jeg kan få en god start på træningsforløbet 
Bliver så glad, for folk vil træne hurtigt efter fødslen:-) Går meget op i kost og træning, og at man gør noget ud af sig selv, selvom man er blevet forældre. :-)
Jeg havde bækkenløsning i graviditeten, så havde selvfølgelig også ondt efter. Men ca. 4 uger efter fødslen kunne jeg mærke på mig selv, at tiden var inde:-)
det skal lige siges jeg har også meget dårligt knæ, efter at have løbet for meget da jeg var yngre.
I fitnessdk som jeg selv bruger, er der i nogle af centrene mulighed for mor og baby træning.. Der hjælper de dig stille og roligt igang, så du heller ikke ødelægger noget :-)
Mht. dit knæ er det bedste du altid kan gøre. Er at cykle oppe i centret, for der må ikke være noget belastning for dit knæ. Ellers har jeg et super program tilat træne sit knæ op, hvis man har oondt.
Jeg har aldrig brugt mor baby holdet, men har hørt fra en bekendt fra mit fintess center atr hun er så glad for det. Plus der er mulighed for at møde andre nybagte mødre :-)
Jeg varmede op med at cykle i 10 min. Også styrketrænede jeg med håndvægte. :-)