Hovedpine/kvalme træthed i p-pillepause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg oplever ca. 2½ dag efter sidste p-pille at jeg får hovedpine/kvalme og bliver meget træt. Det eneste jeg har lyst til er at sove. I går gik jeg i seng da resten af familien havde spist og sov til i morges hvor jeg så har det ok igen. jeg har oplevet det de sidste par måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

26. juni 2012

D.B.L

Måske det kan være pga hormonerne? 

Jeg er selv stoppet med p-piller, da jeg fik voldsom migræne under hver pause. 

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

D.B.L skriver:

Måske det kan være pga hormonerne? 

Jeg er selv stoppet med p-piller, da jeg fik voldsom migræne under hver pause. 

Tak for svar - ved du om der kan være forskel på det mærke man plejer at få og hvis man så tager den billige udgave de tilbyder på apoteket? Det har nemlig passet med at jeg har fået et andet mærke.

Anmeld

26. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Tak for svar - ved du om der kan være forskel på det mærke man plejer at få og hvis man så tager den billige udgave de tilbyder på apoteket? Det har nemlig passet med at jeg har fået et andet mærke.

Der skulle ikke gerne være forskel på det, på trods af at pillerne hedder noget andet..

Anmeld

26. juni 2012

B&J

om jeg tager den billige eller dyre udgave af mine så får jeg det meget forskelligt feks.

hovede pine

møg hammer træ

ondt i bene

ondt  i nakken

ondt i lænden

svede ture

fryse ture

ja min krop bliver mærkeligt nogle gange har jeg det andre gange ikke

Anmeld

26. juni 2012

anynom

Anonym skriver:

Der kan sagtens være forskel for der er forskellige mængder østrogen i p-piller. Jeg kunne kun "tåle" et bestemt mærke, resten af dem gav mig nærmest samtlige bivirkninger.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Denne gang har jeg fået det "dyre" mærke, så jeg håber at jeg undgår ubehaget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.