er det vandet der er begyndt at sive? hjælp mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 
I dag er jeg præcis 31+2, igår morges var jeg våd i mine trusser og mine natbukser var fugtige.. Jeg tænkte ikke videre over det, men så kom det igen senere.. og der var jeg nærmest helt våd på benene.. så det var lidt værre, i nat har jeg så sovet med et trusseindlæg, og det var fugtig her til morgen, synes det er meget mærkeligt.. 
Er der nogle der ved hvad det kan være?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

monzemussen

Jeg ville ringe til fødegangen. I mine ører kunne det godt lyde som vandet.

Så ring du hellere

Anmeld

26. juni 2012

Karo

Anonym skriver:

Hej piger. 
I dag er jeg præcis 31+2, igår morges var jeg våd i mine trusser og mine natbukser var fugtige.. Jeg tænkte ikke videre over det, men så kom det igen senere.. og der var jeg nærmest helt våd på benene.. så det var lidt værre, i nat har jeg så sovet med et trusseindlæg, og det var fugtig her til morgen, synes det er meget mærkeligt.. 

Det kan godt være vandet der siver, men det kan også være udflåd. Det kan godt blive meget vandagtigt tilsidst i graviditeten.

Ring evt. til fødegangen hvis du er i tvivl.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Det kan godt være vandet der siver, men det kan også være udflåd. Det kan godt blive meget vandagtigt tilsidst i graviditeten.

Ring evt. til fødegangen hvis du er i tvivl.

tror ikke det er udflåd, fordi jeg var våd ned af benene.. 

Anmeld

26. juni 2012

lisesp83

Anonym skriver:

Jeg ville ringe til fødegangen, hvis jeg var dig.

Der kan de nok bedre hjælpe dig. Håber det bedste  

Anmeld

26. juni 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg synes du skal ringe til FG nu. De kan give dig bedre svar, og hvis det er vandet, der siver, så er det jo vigtigt at du hurtigst muligt kommer ind og får stoppet fødslen.

Det kan godt bare være udflåd, men hellere være på den sikre side

Anmeld

26. juni 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

Hej piger. 

Lyder meget som det jeg har haft de sidste uger og er 41+0 idag. JM mente det var svampeinfektion der gjorde det og er på kur nu til idag faktisk. Men vandet kan godt sive, men ring til din Jm evt. eller FG hvis du er meget i tvivl. Skifter selv natbind 2 gange dagligt da det er vådt.

Det lugter heller ikke - og udflåd kunne også udgive væske dernede fik vi afvide.

Håber på godt nyt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.