Anaya, Alva eller Ariel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.840 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

TrineJensen88

Ja overskriften sigerboidt sig selv.. Jeg ar termin om en uge, men vi mangler stadig at beslutte os for hvilke af de tre navne det skal være... Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Levi&LilysMor

TrineJensen88 skriver:

Ja overskriften sigerboidt sig selv.. Jeg ar termin om en uge, men vi mangler stadig at beslutte os for hvilke af de tre navne det skal være... Hvad synes i?

Anaya

Anmeld

26. juni 2012

FrkT

Af de tre navne må jeg nok sige Anaya, selvom jeg ikke synes synderligt om nogen af navnene  Og Alva på 2. pladsen. Ariel synes jeg bare er for underligt at bruge som navn, da det kun giver mig associationer til Ariel fra Den lille havfrue og så vaskepulveret Ariel 

Anmeld

26. juni 2012

Christabelle

Ariel og Alva er ikke lige min smag.

Anaya har jeg ikke hørt før, men det er faktisk meget sødt, så det bliver mit valg

Anmeld

26. juni 2012

ønskebørn74

TrineJensen88 skriver:

er vil med Alva..

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Ariel? Det er vaskepulver.

Anaya kommer jeres datter til at stave 1000000 gange, og så staver folk det alligevel forkert - der bliver nok en del, der læser det for hurtigt og kalder hende "Anja" eller "Ana-ja".

Er ikke så vild med valgmulighederne, sorry.

Anmeld

26. juni 2012

Frk. Himmelblå

TrineJensen88 skriver:

Anaya er smukt!

Kan rigtig godt li' klangen.

Pyt med, om hun kommer til at stave det. - Det gør vi jo allesammen, - selv en Camilla/Carina/Christina slipper ikke for at svare på, om det er med C eller K!  Og i det hele taget, synes jeg, folk staver som brækkede arme, og man må altså indimellem højt stave sig igennem de mærkværdigste (læs: simple) ord, når de skal videreformidles i det ene eller andet system.

Min egen datter har et navn, der minder om Anaya. - 

A* v* i* a* y* a

Anmeld

26. juni 2012

Line8700

Kan godt lide Alva

Anmeld

26. juni 2012

hesøth

Klart Alva

Anmeld

26. juni 2012

Humanincubator

Anaya er klart min favorit. Ellers Alva.

Kan godt se, hvorfor Ariel kunne være sødt - men bare ikke, når det også er vaskepulver :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.