Pletskud :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

B&J

VNB skriver:

ja vi oser bare af kærlighed på billedet! 

hehe det er sådan et billede viktor skal hive frem og kigge lidt på når han om en 15-16 år synes jeg er jordens mest irriterende og bedrevidende kvinde! 

ihhihihihi jaaaa så skal du lave et stort billede og sætte op på hans væg hvor der står mor elsker dig hihihihihihhihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Trine89

VNB skriver:

ja lige præcis!

Hun har virkelig bare lige fanget DET! elsker at det ikke er opstillet, men bare helt tilfældigt! Var egentlig først rigtig klar over at jeg var med på billedet da jeg så det bagefter. Troede bare hun sad og tog nogle af Viktor

Det er også tit de billeder der bedst. Dem som man bare lige fanger.

Min kæreste er også hobby fotograf, og nogle gange flyver han bare hen til kameraet forei så sidder Caia lige og leger og så får han også fanget nogle af de der øjeblikke med hende

Anmeld

26. juni 2012

Trine89

VNB skriver:

ja lige præcis!

Hun har virkelig bare lige fanget DET! elsker at det ikke er opstillet, men bare helt tilfældigt! Var egentlig først rigtig klar over at jeg var med på billedet da jeg så det bagefter. Troede bare hun sad og tog nogle af Viktor

Min kæreste er også hobby fotograf, og nogle gange flyver han bare hen til kameraet forei så sidder Caia lige og leger og så får han også fanget nogle af de der øjeblikke med hende

Anmeld

28. juni 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Sikke et fantastisk billede !
Det skal du da ha et kæmpe billede af , til bedsteforædre   

tak søde 

hehe ja det er faktisk lige sådan et billede som man burde give dem god idé 

Anmeld

28. juni 2012

VNB

B&J skriver:

ihhihihihi jaaaa så skal du lave et stort billede og sætte op på hans væg hvor der står mor elsker dig hihihihihihhihi

haha  han ville nok blive pæææænt pinlig hvis jeg kom og hang det op på hans teenage værelse engang!!! 

Anmeld

28. juni 2012

VNB

Trine89 skriver:

ja det er rigtig tit de billeder som faktisk blive aller bedst!  

GID min kæreste tog billeder... han gør det nærmest kun hvis jeg beder ham om det  vi har masser af billeder hvor han sidder med Viktor, men kun ca halvt så mange hvor jeg sidder med ham!  

til gengæld er han så mega god til at bruge vores video kamera og fange alle de gode øjeblikke på det! 

Anmeld

28. juni 2012

Trine89

VNB skriver:

ja det er rigtig tit de billeder som faktisk blive aller bedst!  

GID min kæreste tog billeder... han gør det nærmest kun hvis jeg beder ham om det  vi har masser af billeder hvor han sidder med Viktor, men kun ca halvt så mange hvor jeg sidder med ham!  

til gengæld er han så mega god til at bruge vores video kamera og fange alle de gode øjeblikke på det! 

Hihi. Jeg er dælme også glad for de billeder han tager.

Her er det næsten omvendt. Her er der ikke så mange billeder hvor farmand sidder med caia men der er mange hvor jeg sidder med hende..

Anmeld

28. juni 2012

B&J

VNB skriver:

haha  han ville nok blive pæææænt pinlig hvis jeg kom og hang det op på hans teenage værelse engang!!! 

hihihihi det tror jeg på

Anmeld

28. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Skønt, hjertevarmt billede

Anmeld

29. juni 2012

VNB

Roselil skriver:

Skønt, hjertevarmt billede

1000 tak! Det var sødt skrevet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.