Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrsminimus skriver: her er billedet sorry
her er billedet sorry
ja det er sku en smuk kjole minder om min drømme kjole, står desvære ik og skal giftes lige pt desvære for det er da bare kærlighed ved første blik
BabyMiracle <3 skriver: Puha! Kærlighed ved første blik !!
Puha! Kærlighed ved første blik !!
ja den er smuk ikk??? du skal måske giftes???
Ditte-3 skriver: ja det er sku en smuk kjole minder om min drømme kjole, står desvære ik og skal giftes lige pt desvære for det er da bare kærlighed ved første blik
den er virkelig også super smuk... ærgeligt du ikke skal giftes...
mrsminimus skriver: den er virkelig også super smuk... ærgeligt du ikke skal giftes...
ja syntes jeg da også lige nu hvor sådan en smuk sag dukker op
mrsminimus skriver: ja den er smuk ikk??? du skal måske giftes???
BabyMiracle <3 skriver: Nej desværre ikke! Men kunne da være jeg skulle finde mig en fyr der ville gå på knæ for mig i morgen ..Den er virkelig fantastisk!
Nej desværre ikke! Men kunne da være jeg skulle finde mig en fyr der ville gå på knæ for mig i morgen ..Den er virkelig fantastisk!
ja det er den.. og den er lige så flot i virkeligheden som på billedet
rigtig flot kjole! men lige en anelse for dyr
Frøken Christiansen skriver: rigtig flot kjole! men lige en anelse for dyr
Syntes du den er dyr??? Syntes ellers det er en meget flot pris det er under halv pris...
Smuk smuk smuk! Du må da gerne lige skrive en besked med detaljer, så kan det være jeg lige kontakter din veninde når jeg er i Danmark om en måneds tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128