Scanning ved gyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer.

Jeg har et spørgsmål jeg blev sendt til gyn af egen læge fordi jeg blev ved med at tabe når jeg blev gravid. Og han scannedde mig og sagde at der ingen grund var til bekymring og han var sikker på jeg nok skulle blive gravid og holde på det.

Nu til mit spørgsmål..

Jeg render konstant rundt og er bange for at miste igen og er der nu hjerte blink i den lille osv. Hver gang jeg er på wc frygter jeg der er blod på papiret så er det jeg tænkte min henvisning til denne fertilitets gyn gælder stadig kan jeg ringe til dem og hører om de ikke nok vil scanne mig for at give mig en lille smule ro så jeg kan se og hører fra gyn at den lille spirer sidder som den skal og har det godt??

Er i 7 uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

Godmorgen de damer.

Jeg har et spørgsmål jeg blev sendt til gyn af egen læge fordi jeg blev ved med at tabe når jeg blev gravid. Og han scannedde mig og sagde at der ingen grund var til bekymring og han var sikker på jeg nok skulle blive gravid og holde på det.

Nu til mit spørgsmål..

Jeg render konstant rundt og er bange for at miste igen og er der nu hjerte blink i den lille osv. Hver gang jeg er på wc frygter jeg der er blod på papiret så er det jeg tænkte min henvisning til denne fertilitets gyn gælder stadig kan jeg ringe til dem og hører om de ikke nok vil scanne mig for at give mig en lille smule ro så jeg kan se og hører fra gyn at den lille spirer sidder som den skal og har det godt??

Er i 7 uge.

Hej 

Jeg ved ikke om henvisningen stadig gælder, men jeg synes da bestemt at du skal ringe og høre dem om de vil scanne dig, du kan jo højest få et nej

Ellers kan din læge vel hjælpe dig hvis du er meget bekymret, det kan være du kan komme til en scanning på sygehuset.

Alt held og lykke herfra

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Hej 

Jeg ved ikke om henvisningen stadig gælder, men jeg synes da bestemt at du skal ringe og høre dem om de vil scanne dig, du kan jo højest få et nej

Ellers kan din læge vel hjælpe dig hvis du er meget bekymret, det kan være du kan komme til en scanning på sygehuset.

Alt held og lykke herfra

Har lige prøvet at ringe til gyn min henvisning gælder nemlig stadig.

Men De har ferie lukket fra d. 23 juni til d 5 AUGUST hvad sker der lige for det?

Syns dælme det er længe at holde ferie lukket.

Der er ikke andet for end jeg må ha fat i egen læge i dag. For blir sgu skør af hele tiden at rende og spekulerer.

Anmeld

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

Men De har ferie lukket fra d. 23 juni til d 5 AUGUST hvad sker der lige for det?

Der er ikke andet for end jeg må ha fat i egen læge i dag. For blir sgu skør af hele tiden at rende og spekulerer.

Hold da op de holder lang sommerferie

Men ja prøv din læge, det kan heller ikke være sundt for hverken dig eller bebs at du går og er så bekymret.

Anmeld

26. juni 2012

LauraL

Anonym skriver:

Jeg kender så udemærket følelsen af at være bange for at miste... Jeg havde en abort i dec og er nu gravid igen... Da jeg så var 7+0 fandt min læge blod i urinen og jeg var grædefærdig...
Men han ville ikk henvise til scanning...
Så endte med selv at betale en tryghedsscanning hvor vi så hjerteblink.... Pyhh.... De bedste 500 kr jeg nogensinde har brugt....

Håber alt er fint hos dig, men du er ikk alene om at konstant være bange for at miste....

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Hold da op de holder lang sommerferie

Men ja prøv din læge, det kan heller ikke være sundt for hverken dig eller bebs at du går og er så bekymret.

Nej det jo det for sover ik ordenligt heller. Må ha fat i min læge.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

LauraL skriver:

Jeg kender så udemærket følelsen af at være bange for at miste... Jeg havde en abort i dec og er nu gravid igen... Da jeg så var 7+0 fandt min læge blod i urinen og jeg var grædefærdig...
Men han ville ikk henvise til scanning...
Så endte med selv at betale en tryghedsscanning hvor vi så hjerteblink.... Pyhh.... De bedste 500 kr jeg nogensinde har brugt....

Håber alt er fint hos dig, men du er ikk alene om at konstant være bange for at miste....

Det er frygteligt at gå og bekymre sig sådan hele tiden og min egen læge vil først lave vandre journal når jeg er i uge 11 syns dælme det er sendt med mine andre børn blev den lavet inden uge 9 og alle steder man søger siger de mellem uge 6-10 så syns det er lidt træls det hele.

Og det mindste mave knep eller smerter i maven så tænker jeg så det var så det. Nu mister vi igen.

Må prøve at få fat i egen læge her i dag. Ku ik komme igennem til telefontid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.