Spørgsmål om slimprop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

ønskebørn74

Jeg er idag 6+0 og er syg.. Hoster vildt.. Så vildt at min slimprop røg i nat.. Er det farligt for barnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kløver

Er du sikker på det var slimproppen,for så ville jeg nok kontakte lægen for en sikkerhedsskyld, hørt om flere hvor den er røget og hvor det ingen betydning har haft, eller hvor man tror den er røget, hvor det enten er kraftigt udflåd eller kun en lille del af proppen.

Jeg håber og tror alt er i fineste orden og jeres dejlige lille spunk har det rigtig godt

Knus

Anmeld

26. juni 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Er du sikker på det var slimproppen,for så ville jeg nok kontakte lægen for en sikkerhedsskyld, hørt om flere hvor den er røget og hvor det ingen betydning har haft, eller hvor man tror den er røget, hvor det enten er kraftigt udflåd eller kun en lille del af proppen.

Jeg håber og tror alt er i fineste orden og jeres dejlige lille spunk har det rigtig godt

Knus

der kom slim ud der var lige så stift som en bussemand.. der er ingen tvivl om hvad det var.. men om det er det hele der er røget, ved jeg ikke.. men der var MEGET.. og er nervøs fordi jeg tager progesteron vaginalt i creme form.. tænker på bakterierne..

Anmeld

26. juni 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

der kom slim ud der var lige så stift som en bussemand.. der er ingen tvivl om hvad det var.. men om det er det hele der er røget, ved jeg ikke.. men der var MEGET.. og er nervøs fordi jeg tager progesteron vaginalt i creme form.. tænker på bakterierne..

Altså det er jo rigtig svært at sige, men netop også derfor jeg vil råde til du snakker med lægen, bare for at være sikker, så kan de også tage det i opløbet hvis det er slimproppen, og det Kan få betydning

Håber det bedste knus knus knus

Anmeld

26. juni 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Altså det er jo rigtig svært at sige, men netop også derfor jeg vil råde til du snakker med lægen, bare for at være sikker, så kan de også tage det i opløbet hvis det er slimproppen, og det Kan få betydning

Håber det bedste knus knus knus

tak for svaret søde!!!

Anmeld

26. juni 2012

Frk.S

Denne skulle vist nok kunne danne sig igen.

Men tag da lige en snak med lægen for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

26. juni 2012

Jemion

Mener som frk.s at vidst nok danner sig igen.. Men hvis du er i tvivl om noget så ring til lægen søde 

Anmeld

26. juni 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Harddudduevnfunde

tak for svaret søde!!!

Har du fundet ud af mere
Håber sådan i begge er ok. Du har været i mine tanker

Anmeld

26. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

Jeg er idag 6+0 og er syg.. Hoster vildt.. Så vildt at min slimprop røg i nat.. Er det farligt for barnet??

uha da voldsom hoste du har så søde! 

Men bare rolig, slimproppen re-dannes/udskiftes gennem hele graviditeten. Ligesom fostervandet gør  

Men hvis du er meget nervøs er det jo altid helt ok at give lægen et kald! 

Anmeld

26. juni 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Har du fundet ud af mere
Håber sådan i begge er ok. Du har været i mine tanker

regner med alt er ok.. klinikken havde en god forklaring på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.