tungepiercing til 11årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Princesspigen

Yurie skriver:

jeres mening
(ikke at jeg overvejer det overhovedet) 

der er en grund til reglerne for piercinger siger 18 år.. dem vil jeg holde mig til, især med tunge piercinger da jeg kender op til flere hvor piercingen er sat forkert og har ødelagt sener i tungen osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

TNBC

Laura. skriver:

...og Catie Holmes (staves) og Tom Cruise`s datter render rundt i tøj for millioner af kroner.. det er jo vanvittigt hvad de børn får lov til..!

Men en tungepiercing til en 11 årig hører ingen steder hjemme.. hvorfor skulle en så ung pige også have det ?

Katie og tom får det svært når hun bliver teenager.

De burde sendes på forældrekursus

Anmeld

25. juni 2012

MortilElias2010

Yurie skriver:

jeres mening
(ikke at jeg overvejer det overhovedet) 

Har du da en datter eller søn på 11 eller er du selv 11 år gammel? Siden du nævner det i () 

Og nej, det hører ikke hjemme på/i en 11 årig efter min mening og så er det ulovligt førend de 18+ år. 

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

Yurie skriver:

Katie og tom får det svært når hun bliver teenager.

De burde sendes på forældrekursus

Så enig... det bliver spændende at se, om de til den tid magter opgaven !

Anmeld

25. juni 2012

Dustmuz

jeg personligt vil mene det er forkert at en på 11 får en piercing..

Dog vil jeg samtidig lige rette lidt på folk i denne debat..

Det er Ganske lovligt at få en peircing når du er under 18, så længe du har en fuldmagt fra dine forældre, eller medmindre at pierceren får skriftlig tilladelse af forældrene til dette barn (et "dokument" som underskrives i salonen)

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

MortilElias2010 skriver:

Har du da en datter eller søn på 11 eller er du selv 11 år gammel? Siden du nævner det i () 

Og nej, det hører ikke hjemme på/i en 11 årig efter min mening og så er det ulovligt førend de 18+ år. 

jeg er 25. men har bare lige læst det og håber inderligt at den er falsk

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

Laura. skriver:

Så enig... det bliver spændende at se, om de til den tid magter opgaven !

tror jeg ik. For når hun bliver teenager kan de jo ik bærer rundt på hende.. det bliver et helvede

Anmeld

25. juni 2012

MortilElias2010

Dustmuz skriver:

Det er Ganske lovligt at få en peircing når du er under 18, så længe du har en fuldmagt fra dine forældre, eller medmindre at pierceren får skriftlig tilladelse af forældrene til dette barn (et "dokument" som underskrives i salonen)

Nå ja på den måde er det lovligt, men jeg tænkte på bare at gå ind fra gaden og få een som 11 årig  Som er både dybt godnat og ulovligt. 

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

Dustmuz skriver:

ja det er rigtigt. 

Anmeld

25. juni 2012

MortilElias2010

Yurie skriver:

jeg er 25. men har bare lige læst det og håber inderligt at den er falsk

Man kunne engang trække falske piercinger i en automat (slikautomatlignende noget) Havde en der lignede et søm jeg drillede min mor med da jeg var lille  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.