Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trine89 skriver: Hihi.. Jeg har dælme lavet mange af dem (vi kalder dem så for karbonader når de er paneret) Karbonader og stuvet ærter og gulerødder var min livret som barn.. Uuhm
Hihi.. Jeg har dælme lavet mange af dem (vi kalder dem så for karbonader når de er paneret) Karbonader og stuvet ærter og gulerødder var min livret som barn.. Uuhm
Mums det er også godt
Hihi, ja der er forskel på hvad man kalder dem, kommer an på hvor man bor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IsabellaCiinea skriver: Her er karbonader også paneret og krebinetter er ikke
Her er karbonader også paneret og krebinetter er ikke
Trine89 skriver: Nemlig.. Det er sjovt det kan så forskelligt. Er du fra jylland?Oplever nemlig tit at sjællandere (dem jeg kender) siger det er modsat.
Nemlig.. Det er sjovt det kan så forskelligt. Er du fra jylland?Oplever nemlig tit at sjællandere (dem jeg kender) siger det er modsat.
Er fra Jylland ja
Men har gået på kokkeskole, og der er karbonader paneret
Anonym skriver: Mums det er også godt Hihi, ja der er forskel på hvad man kalder dem, kommer an på hvor man bor
IsabellaCiinea skriver: Er fra Jylland ja Men har gået på kokkeskole, og der er karbonader paneret
Trine89 skriver: Så er det nok bare en af de der: jylland vs. Sjælland. Hvor sjællænderne bare vil være modsat bare fordi kan hihi eller.
Så er det nok bare en af de der: jylland vs. Sjælland. Hvor sjællænderne bare vil være modsat bare fordi kan hihi eller.
Haha ja det må det være
IsabellaCiinea skriver: Haha ja det må det være
Trine89 skriver: Hihi.. Det er sku forvirrende når det ikke hedder det samne i begge ender af landet hihi
Hihi.. Det er sku forvirrende når det ikke hedder det samne i begge ender af landet hihi
Ja forstår det ikk
IsabellaCiinea skriver: Ja forstår det ikk
Trine89 skriver: Det gør jeg heller ikke :s
Det gør jeg heller ikke :s
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128