Hvor køber I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.240 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Pige2009

... når I køber fra Holland og England?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Pige2009

Kom nu piger

Anmeld

25. juni 2012

Dot D

Deleukste Taartenshop.ne

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Deleukste Taartenshop.ne

Jaaaa Tak

Anmeld

26. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Jaaaa Tak

Det var så lidt

Kan desværre ikke selv handle der, da man skal have visakort, så må slå mig sammen med andre, når det er, hi hi... Men så er vi jo også flere til at betale fragten, som egentligt er billig... Ca 75 kr for en oooooordentlig kasse sager

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Det var så lidt

Kan desværre ikke selv handle der, da man skal have visakort, så må slå mig sammen med andre, når det er, hi hi... Men så er vi jo også flere til at betale fragten, som egentligt er billig... Ca 75 kr for en oooooordentlig kasse sager

Ja, jeg har set siden før, men kunne ikke huske navnet, da jeg skriver fra min iPad Har også handlet på en engelsk side, hvor varerne kom allerede efter 3 dage!

Anmeld

26. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Ja, jeg har set siden før, men kunne ikke huske navnet, da jeg skriver fra min iPad Har også handlet på en engelsk side, hvor varerne kom allerede efter 3 dage!

Ok, den side kan du jo lige sende, når du kommer i tanke om den og så kan jeg jo lige afgøre, om jeg er NØDT til at få et visakort, hi hi....

Nu vil jeg smutte i seng, skal opereres i min skulder i morgen, så det bliver desværre ikke nødvendigt med kageting de næste mange uger

Men hvis det betyder en god skulder, så går det nok

Anmeld

26. juni 2012

mariamiss6

Dot D skriver:

Det var så lidt

Ikke fordi jeg vil snage, men hvad for kort har du da? 

For jeg kan sagtens købe der via mit visa electron.... Så altså, du brude kunne bruge både Visa og Visa electron, og Mastercard....

Anmeld

26. juni 2012

mariamiss6

Baagøe skriver:

Sikkert denne   http://www.cakecraftshop.co.uk/

Anmeld

26. juni 2012

mariamiss6

Dot D skriver:

Ok, den side kan du jo lige sende, når du kommer i tanke om den og så kan jeg jo lige afgøre, om jeg er NØDT til at få et visakort, hi hi....

Nu vil jeg smutte i seng, skal opereres i min skulder i morgen, så det bliver desværre ikke nødvendigt med kageting de næste mange uger

Men hvis det betyder en god skulder, så går det nok

http://www.cakecraftshop.co.uk/

Og god bedring med skulderen, held og lykke imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.