skuffet !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

til en lidt mere kompliceret sag. Jeg har her for nyelig købt en sød hund igennem en sød ejer, der ikke længere kunne give sig tid til den. Jeg fik bog og alle sager med til den lille hund. MEN, den underskrift hun har lavet er ikke gyldigt, da efternavnet SKAL være ens hele vejen igennem.. altså i den tid hun selv har haft hunden står hun som fks. Lone marie - da hun underskriver at hun ikke længere er ejer står der Lone hansen. Og den godkendte de sørme ikke, og siger det er den forkerte ejer... virkelig noget bøvl, men sådan er livet.....

sagen er nu har hun ombestemt sig og vil ha hunden tilbage ! kan hun det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Laura.

Anonym skriver:

til en lidt mere kompliceret sag. Jeg har her for nyelig købt en sød hund igennem en sød ejer, der ikke længere kunne give sig tid til den. Jeg fik bog og alle sager med til den lille hund. MEN, den underskrift hun har lavet er ikke gyldigt, da efternavnet SKAL være ens hele vejen igennem.. altså i den tid hun selv har haft hunden står hun som fks. Lone marie - da hun underskriver at hun ikke længere er ejer står der Lone hansen. Og den godkendte de sørme ikke, og siger det er den forkerte ejer... virkelig noget bøvl, men sådan er livet.....

sagen er nu har hun ombestemt sig og vil ha hunden tilbage ! kan hun det

Øv for en sag ! Jeg synes at sælger lyder meget urimelig, men jeg aner intet om hvad der er gældende og hvad der ikke er.. desværre...

Anmeld

25. juni 2012

TeamRocket

Hvis ejerskifte ikke er gået igennem så er det jo hendes hund stadig og hun kan i princippet sige du har stjålet den og få politiet til at hente den hjem. MEN hvis du kan bevise du har overtaget den på lovlig vis og efter aftale med hende- så nej, så kan hun ikke bare kræve dyret tilbage.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis ejerskifte ikke er gået igennem så er det jo hendes hund stadig og hun kan i princippet sige du har stjålet den og få politiet til at hente den hjem. MEN hvis du kan bevise du har overtaget den på lovlig vis og efter aftale med hende- så nej, så kan hun ikke bare kræve dyret tilbage.

jeg har ingen beviser, udover den forkerte underskrift , og der er ikke nogen kvitering på købet.

Anmeld

25. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men øv hvor er det synd for hunden hvis den skal tilbage til hende  Den kan jo ikke finde ud af det når den sådan bliver "kastet" frem og tilbage. (Ingen beabejdelser på dig!!)

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men øv hvor er det synd for hunden hvis den skal tilbage til hende  Den kan jo ikke finde ud af det når den sådan bliver "kastet" frem og tilbage. (Ingen beabejdelser på dig!!)

jeg var så glad for ham! og hun vil hun have ham tilbage uden lige.. hun flippede over at underskriften var ugyldig, og mente det var mig der var brok med, og egentlig også savnede sin hund

Anmeld

25. juni 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

jeg har ingen beviser, udover den forkerte underskrift , og der er ikke nogen kvitering på købet.

Ingen mails eller sms eller lign på skrift? Ja så er du desværre rigtig dårligt stillet. Husk altid at få alt på skrift- verden er fuld af snydere! Din sag med hunden er ikke engang et sjældent syn. Det sker temmelig ofte at nogen betaler for en hund, ejerne skifter ikke, og så mister køber både penge og hund.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ingen mails eller sms eller lign på skrift? Ja så er du desværre rigtig dårligt stillet. Husk altid at få alt på skrift- verden er fuld af snydere! Din sag med hunden er ikke engang et sjældent syn. Det sker temmelig ofte at nogen betaler for en hund, ejerne skifter ikke, og så mister køber både penge og hund.

nope alt over Tlf, da hun er en ældre dame der ik mailer, eller sms'er

ej hvor er verden dog grusom!

Anmeld

25. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

jeg var så glad for ham! og hun vil hun have ham tilbage uden lige.. hun flippede over at underskriften var ugyldig, og mente det var mig der var brok med, og egentlig også savnede sin hund

Øv for en situation at stå i  

Så har hun ikke tænkt sig godt nok om da hun valgte at sælge den Håber for dig at det hele løser sig

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

Anonym skriver:

Hm... for mig lyder det som om hun bevidst har lavet en falsk underskrift.. Måske hun har haft i tankerne at "se det an", har så besluttet sig for at få hunden tilbage og derfor opfører sig sådan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.