må det gøre ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

undskyld på forhånd - men er lige nødt til at høre...

jeg har mit l.o.r.t lige nu, og jeg bruger tampax - de "billige" fra super best.. men de sidste par dage når jeg har skulle have den i har det givet en ulidelig smerte - og det ikke fordi jeg rammer noget deroppe..
- jeg sover ikke med det, da jeg ikke synes om det - så tager bind på om aftenen/natten..

jeg har normalt aldrig haft problemer med smerter osv.. men det kommer ligeså snart jeg indfører "hylsteret" og bliver værre når jeg bagefter sidder ned osv..

(kan mærke den sidder rigtig nok osv).

håber nogen kan hjælpe - og svare på det lidt.... ja mærkelige spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

B&J

opper den lige for dig jeg bruger slet ikke tampax for jeg syntes nemlig det gør hammer ondt og kan ikke side ned når jeg bruger dem lige meget hvad det er for en slaks...

Anmeld

26. juni 2012

Valle81

Tænker om du måske har fået ensvampeinfektion?

Anmeld

26. juni 2012

Matrem

Nu kender jeg ikke lige det mærker du bruger, men umiddelbart vil jeg sige nej! der skal bestemt ikke være smerter.

Jeg bruger aldrig bind, da jeg slet ikke synes om det - sådan er vi jo så forskellige ;o)

Men jeg har aldrig oplevet smerte af tamponer.... eller jo, da jeg brugte Tampax fik jeg nogen gange ondt af indføringshylstret da jeg satte den op, pga. at den nev mig... ved ikke helt hvordan jeg forklarer det bedre.

Jeg brugte før Tampax, men er gået totalt over til OB.

Nu prøver jeg jeg lige at spørge dumt: du har ikke indføringshylstret siddende der oppe med tamponen, vel?

hvis ikke, hvilket du højst sandsynligt ikke gør, synes jeg du måske lige skulle kontakte din læge!

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Matren skriver:

Nu kender jeg ikke lige det mærker du bruger, men umiddelbart vil jeg sige nej! der skal bestemt ikke være smerter.

Jeg bruger aldrig bind, da jeg slet ikke synes om det - sådan er vi jo så forskellige ;o)

Men jeg har aldrig oplevet smerte af tamponer.... eller jo, da jeg brugte Tampax fik jeg nogen gange ondt af indføringshylstret da jeg satte den op, pga. at den nev mig... ved ikke helt hvordan jeg forklarer det bedre.

Jeg brugte før Tampax, men er gået totalt over til OB.

Nu prøver jeg jeg lige at spørge dumt: du har ikke indføringshylstret siddende der oppe med tamponen, vel?

hvis ikke, hvilket du højst sandsynligt ikke gør, synes jeg du måske lige skulle kontakte din læge!

Hihi nej jeg lader ikke indføringshylsteret være oppe sammen med tamponen .. Men det gør hamrende nas. Nu har jeg selv lige igår efter jeg skrev den her gået over til ob og det er stadig det samme med smerterne

Anmeld

26. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

undskyld på forhånd - men er lige nødt til at høre...

jeg har mit l.o.r.t lige nu, og jeg bruger tampax - de "billige" fra super best.. men de sidste par dage når jeg har skulle have den i har det givet en ulidelig smerte - og det ikke fordi jeg rammer noget deroppe..
- jeg sover ikke med det, da jeg ikke synes om det - så tager bind på om aftenen/natten..

jeg har normalt aldrig haft problemer med smerter osv.. men det kommer ligeså snart jeg indfører "hylsteret" og bliver værre når jeg bagefter sidder ned osv..

(kan mærke den sidder rigtig nok osv).

håber nogen kan hjælpe - og svare på det lidt.... ja mærkelige spørgsmål

Jeg bruger kun tampon og har jeg gjort i mange år nu, men har aldrig haft den smerte, du beskriver. Det er bestemt ikke normalt.. Måske du skulle prøve at bruge bind noget tid også se om det går væk, måske er det noget der er blevet irriteret "deroppe"..
MEN, hvis ikke det går væk, så synes jeg du skal søge læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.