Laura fisen 9måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

L&V

Ih så blev min lille pige 9måneder. Inden længe er barslen slut og hverdagen kalder.. Hun er blevet en værre bandit det er over alt og i alt, maver sig frem, humper på måsen og sætter sig op selv.. Hun vil absolut os kun spise hvis man selv må gratte med det og nårh ja så har hun et eller andet med at ta strømperne af Hvor blev tiden dog af

Imorgen kommer sundhedsplejersken for sidste gang så er det også et kapitel der er ovre

Også til billederne af mullermåsen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

TrineMine86

hooold nu op hvor er hun skøøøn altså  hun må godt blive min svigerdatter om en 19 år hihi

Anmeld

25. juni 2012

Muffin_girl

Hun er bare alt for dejlig søde 

Anmeld

25. juni 2012

L&V

TrineMine86 skriver:

hooold nu op hvor er hun skøøøn altså  hun må godt blive min svigerdatter om en 19 år hihi

He he tusinde tak, den må du lige ta med Heidi Ø hun er nemlig lovet væk til William men han er hvis lidt bange for hende så kan være han ik tør

Anmeld

25. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Hun er bare alt for dejlig søde 

Tark ven.. Ja hun er sku da ret velproduceret ik

Anmeld

25. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Tark ven.. Ja hun er sku da ret velproduceret ik

Ja for pokker .. Hun har da bare de mest søde øjne, og de nuttede kinder.. NÅRRHHH 

Anmeld

25. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Ja for pokker .. Hun har da bare de mest søde øjne, og de nuttede kinder.. NÅRRHHH 

Åh du sku se de øjne i sollys de er bare helt lyseblå

Anmeld

25. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Åh du sku se de øjne i sollys de er bare helt lyseblå

Kunne jeg godt forestille  mig  

Anmeld

25. juni 2012

TrineMine86

Månsson skriver:

He he tusinde tak, den må du lige ta med Heidi Ø hun er nemlig lovet væk til William men han er hvis lidt bange for hende så kan være han ik tør

haha, jamen Magnus er ikke bange for andre (tværtimod, de er bange for ham) så tror nu at de vil passe godt sammen  men det må da være dejligt at have lidt forskellige bejlere

søøød er hun i hvert fald

Anmeld

25. juni 2012

L&V

TrineMine86 skriver:

haha, jamen Magnus er ikke bange for andre (tværtimod, de er bange for ham) så tror nu at de vil passe godt sammen  men det må da være dejligt at have lidt forskellige bejlere

søøød er hun i hvert fald

Ja det er ikke så tosset når der er flere om budet Tak vi syntes os hun er rimelig lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.