Tegn på fødsel? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Lige min nysgerrighed der tager over  

For jeg er begyndt at få ondt omme i lænden, først bare ømhed, men som nu er blevet til rigtig øm - har ondt, især i venstre side - og så tænker jeg jo, kan det måske være tegn på fødsel snart? nogen der har haft oplevelser med det? 

Det skal lige siges, at jeg ikke på noget tidspunkt har haft ondt eller været øm i ryg eller lænd, eller andre steder .. Er i uge 39  

..og har ikke foretaget mig noget, som kan være grunden til det, for har ikke været 'overbelastede' de sidste 5 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

otlitrom

Jeg havde så vanvittigt ondt i lænden, inden mine veer gik igang. Så det kan sagtens være.

Har du lavet noget fysisk idag, som er uvandt for dig? For kan det jo (kedeligt nok) også "bare" være det?

Jeg håber på fødsel, fordi du er i uge 39. Så gør det ikke så meget, hvis den lille vil kigge ud, vel?

Anmeld

25. juni 2012

AnnaK89

Det kan være tegn på fødsel  - men desværre kan det også bare være gener. 

Jeg har selv haft det sådan i lænden i en god uge nu, samt masser mens. smerter, er 39+3 selv og der er endnu ikke sket noget. 

Men håber da for dig at det er tegn og ikke bare drillerier  

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg havde så vanvittigt ondt i lænden, inden mine veer gik igang. Så det kan sagtens være.

Har du lavet noget fysisk idag, som er uvandt for dig? For kan det jo (kedeligt nok) også "bare" være det?

Jeg håber på fødsel, fordi du er i uge 39. Så gør det ikke så meget, hvis den lille vil kigge ud, vel?

Nej jeg har heldigvis ikke lavet noget, som kunne være grund for det, og har været øm i nogle timer, men nu synes jeg, at det begynder at tage til og nej, det ville være skønt, hvis det var en begyndelse - men bliver helt sikkert snydt er nok lidt for utålmodig, men lidt håb er der vel hehe

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det kan være tegn på fødsel  - men desværre kan det også bare være gener. 

Jeg har selv haft det sådan i lænden i en god uge nu, samt masser mens. smerter, er 39+3 selv og der er endnu ikke sket noget. 

Men håber da for dig at det er tegn og ikke bare drillerier  

Det er helt sikkert ikke tegn, men håber lidt - så er smerten heller ikke lige så slem synes jeg, hvis det en smerte man 'glæder' sig over  

Men  For at din bebs også snart kommer så 

Anmeld

25. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Lige min nysgerrighed der tager over  

For jeg er begyndt at få ondt omme i lænden, først bare ømhed, men som nu er blevet til rigtig øm - har ondt, især i venstre side - og så tænker jeg jo, kan det måske være tegn på fødsel snart? nogen der har haft oplevelser med det? 

Det skal lige siges, at jeg ikke på noget tidspunkt har haft ondt eller været øm i ryg eller lænd, eller andre steder .. Er i uge 39  

..og har ikke foretaget mig noget, som kan være grunden til det, for har ikke været 'overbelastede' de sidste 5 dage 

Mine veer startede med ømhed i læn som senere blev til at det gjorde ondt i læn, men en varmepude gjorde godt....

Kh mor til Liva 38+0

Anmeld

25. juni 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Det er helt sikkert ikke tegn, men håber lidt - så er smerten heller ikke lige så slem synes jeg, hvis det en smerte man 'glæder' sig over  

Men  For at din bebs også snart kommer så 

Man håber vel altid ikke?  

Det gør jeg også lige så snart jeg mærker noget nyt der gør ondt eller er anderledes 

Men hold alligevel øje med det, det kan jo være at det pludselig tager til

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

Mine veer startede med ømhed i læn som senere blev til at det gjorde ondt i læn, men en varmepude gjorde godt....

Kh mor til Liva 38+0

Uuuh spændende hehe. Men tror desværre det går i sig selv igen, men måske

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Man håber vel altid ikke?  

Det gør jeg også lige så snart jeg mærker noget nyt der gør ondt eller er anderledes 

Men hold alligevel øje med det, det kan jo være at det pludselig tager til

Præcis hehe. Og kan jeg godt forstå! 

Og vil jeg gøre, men lige så snart jeg går i seng, så sover jeg smerten væk er jeg ret sikker på, men håber  

Anmeld

25. juni 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Uuuh spændende hehe. Men tror desværre det går i sig selv igen, men måske

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.