bange for om noget er galt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger 

Jeg er andengangs gravid og er nok omkring uge ni(termin ikke fastsat ) og jeg er så skidt og utilpas, hele dagen siden jeg fandt ud af jeg er gravid igen har jeg tabt mig syv kilo:/ 

Jeg har snakket med lægen i dag og han siger det er lige i overkanten så skal komme derop imorgen tidlig øv er nervøs for om noget er galt med den lille eller mig

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Godaften piger 

Jeg er andengangs gravid og er nok omkring uge ni(termin ikke fastsat ) og jeg er så skidt og utilpas, hele dagen siden jeg fandt ud af jeg er gravid igen har jeg tabt mig syv kilo:/ 

Jeg har snakket med lægen i dag og han siger det er lige i overkanten så skal komme derop imorgen tidlig øv er nervøs for om noget er galt med den lille eller mig

Kram

Jeg kunne ikke gå forbi uden lige at efterlade et Håber alt er ok med jer og lægen finder en løsning.

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Din stakkel. Har du kastet meget op? Håber alt er ok. Kram

Anmeld

25. juni 2012

nusenjo88

tror uden at vide det at alt er ok med jer. min svigerinde havde det helt på samme måde og alt var fint ved hende. hun var bare MEGET gravid;

Anmeld

25. juni 2012

TeamRocket

Jeg er selv mega bekymret i denne graviditet. Men det er sikkert intet.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak skal i have ha den første graviditet var osse hård men havde det noget bedre end i denne ja kaster op i tide og utide, har ondt i maven i hovedet er svimmel, og ha kunne da blive ed i en uendelighed ... Er gået i seng pga ondt i maven nu og så må vi se hvad de siger imorgen tak for ordene piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.