våd seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

camsko88

min datter på 15 mdr. er en meget varm baby, lige meget hvad vi gør og hvordan vi putter hende ender det altid med at hun er total gennemblødt af sved inden vi går i seng, er der nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Sara.

Det var min datter også da hun var lille... Nu er hun 4½ og det er ikke så galt mere.

Jeg gav hende uld undertøj og strømper på at sove i....

Anmeld

25. juni 2012

camsko88

Sara. skriver:

Det var min datter også da hun var lille... Nu er hun 4½ og det er ikke så galt mere.

Jeg gav hende uld undertøj og strømper på at sove i....

jamen gjorde i noget? skal skifte nattøj og sengetøj de fleste aftner, det forstyrre vel deres søvn

Anmeld

25. juni 2012

Polkaprik

Vi købte denne til vores datter da vi havde samme problem. Den hjalp her

http://lekmer.dk/born-og-baby/bornevarelse/senge-og-sengetoj/aerosleep-madras-til-tremmeseng-60x120-cm

Anmeld

25. juni 2012

camsko88

Polkaprik skriver:

Vi købte denne til vores datter da vi havde samme problem. Den hjalp her

http://lekmer.dk/born-og-baby/bornevarelse/senge-og-sengetoj/aerosleep-madras-til-tremmeseng-60x120-cm

jubii tusind tak det skal helt klart afprøves

Anmeld

25. juni 2012

Sara.

camsko88 skriver:

jamen gjorde i noget? skal skifte nattøj og sengetøj de fleste aftner, det forstyrre vel deres søvn

Vi gav hende uld undertøj på at sove i da det transportere sveden væk fra huden, således hun ikke kommer til at føles våd og kold.

Anmeld

25. juni 2012

camsko88

Sara. skriver:

Vi gav hende uld undertøj på at sove i da det transportere sveden væk fra huden, således hun ikke kommer til at føles våd og kold.

årh det var da værd at prøve mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.